خبرگزاری کار ایران

نعمتی در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

جزئیات جلسه غیرعلنی امروز مجلس با حضور وزیر دفاع/ سوال از رئیس‌جمهور بعد از دیدار هیات دولت با رهبری

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۶۶۹

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: طبق صحبتی که با آقای واعظی و امیری داشتم قرار است سوال از رئیس‌جمهور بعد از دیدار هیات دولت با رهبری باشد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، بهروز نعمتی پس از پایان جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع خبرنگاران درباره این جلسه گفت: جلسه‌ای ساعتی پیش با حضور وزیر دفاع و معاونین ایشان برگزار شد.

امیرحاتمی یک گزارش بسیار مفصل در خصوص  اقدامات صورت گرفته در صنعت دفاعی کشور دادند.

این عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد:‌ امیرحاتمی در خصوص مسائل موشکی هواپیمای جدید که پرده‌برداری شده، پهباد و ناوشکن‌هایی که در عرصه‌های مختلف فعالیت می‌کنند، سخن گفت.

وی ادامه داد: وزیر دفاع از اتفاقات خوبی که در دیپلماسی دفاعی رخ داد است، امروز گزارشاتی دادند. ایشان درباره حضور در مجامع دفاعی دنیا و حواشی‌ که در فضای امروز وجود دارد، صحبت کردند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیر حاتمی تاکید داشتند که باید با کشورهای همسایه با احترام و دوستی تعامل داشته باشیم و در بحث تروریسم باید اتفاق‌نظر صورت گیرد تا منطقه را از شر تروریست‌ها پاک کنیم.

نعمتی در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه آیا درخصوص تهدیدات نظامی‌ که این روزها ایالات متحده علیه ایران به زبان می‌آورد، صحبتی در این جلسه شد یا خیر گفت: واقعیت این است که آمریکایی‌ها حرف‌های زیادی می‌زنند ما هم از تمام اقدامات دفاعی خودمان استفاده خواهم کرد.

وی در خصوص سوال از رئیس‌جمهور گفت: طبق صحبتی که با آقای واعظی و امیری داشتم قرار است سوال از رئیس‌جمهور بعد از دیدار هیات دولت با رهبری باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز