خبرگزاری کار ایران

خادمی:

سکوت معنادار برخی از کشورهای خلیج فارس نشانه رضایت آنها از حادثه اهواز است

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۰۵۰

یک نماینده مجلس تاکید کرد: سکوت معنادار برخی از کشورهای خلیج همیشه فارس که سال‌ها برای آنها پدری و برادری کرده‌ایم نشان از رضایت و شادی آنها از این خیانت دارد، امید دارم که بفهمند که اگر بخواهیم مقابله کنیم یک روزه باید تاج و تخت خود را رها و به اربابان خود بپیوندند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، هدایت الله خادمی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود اظهار داشت: به مردم شریف ایران مخصوصاً مردم قهرمان خوزستان و مردم شهرستان‌های ایذه و باغملک بابت حمله تروریستی جانیان و کوته‌فکرانی عقب مانده که با دستور و پشتیبانی آمریکا و دولت‌های عقب‌مانده و قرون وسطایی منطقه چنین خیانت و جنایتی را آفریدند تسلیت می‌گویم.

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتظار داریم دولت ایران با دولت‌های تازه به دوران رسیده کشورهای دست‌نشانده مماشات نکند، گفت: همان‌گونه که آنها تلاش می‌کنند امنیت ایران را به خطر بیندازند برخورد کوبنده‌ای صورت گیرد تا از این به بعد اندازه خود را بدانند.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم وزرای کشور و اطلاعات در خصوص موضوعات استان خوزستان تدابیر متفاوتی به کار گیرند و این جاسوسان و ایادی آنها را پشیمان کنند، ادامه داد: سکوت معنادار برخی از کشورهای خلیج همیشه فارس که سال‌ها برای آنها پدری و برادری کرده‌ایم نشان از رضایت و شادی آنها از این خیانت دارد، امید دارم که بفهمند که اگر بخواهیم مقابله کنیم یک روزه باید تاج و تخت خود را رها و به اربابان خود بپیوندند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس در پایان با تأکید بر اینکه از وزیران ورزش و جوانان و بهداشت و درمان می‌خواهم که خوزستان را رها نکنند، همه پروژه‌های استان تعطیل شده است، خاطر نشان کرد: وزیر آموزش و پرورش متأسفانه دانشگاه فرهنگیان خوزستان را غیرفرهنگی و محلی برای باندبازی‌های سیاسی و زد و بندها قرار داده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز