خبرگزاری کار ایران

نماینده ایذه و باغملک در مجلس:

دولت با انتقال آب به دشت های ایذه و باغملک، می تواند سرنوشت ما را تغییر دهد

asdasd
کد خبر : ۵۷۷۵۳۳

نماینده مردم شهرستان های ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی، گفت: تنها خدمتی که دولت می تواند با انجام آن سرنوشت ما را تغییر دهد، انتقال آب به دشت های ایذه و باغملک است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایذه، هدایت الله خادمی در حاشیه سفر معاون وزیر نیرو به ایذه، گفت: اگر توسعه را بیاوریم باید زیرساخت‌ها را تغییر دهیم. ظرف چند دهه گذشته کار اساسی در منطقه ما صورت نگرفته است در واقع ایذه تنها شهری بود که با توجه به جمعیت شهری فقط یک پست برق داشت که خوشبختانه با تلاش‌ و پیگیری های که شد کلنگ زنی دو پست برق در اینجا انجام‌ شده که جا دارد از حضور هوشنگ فلاحتیان معاون وزیر نیرو و همچنین مدیرعامل شرکت توزیع برق استان تقدیر و تشکر کرد.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس در مورد اعتبار احداث این دو پست در ایذه افزود: اعتبار احداث این دو پست ایستگاه برق،  ۷۰ میلیارد تومان است که این هزینه بیش از هزینه سالیانه شهرستان ایذه است که در دو سال گذشته ۷۰ میلیارد تومان به شهر ایذه ندادند تا این کار که کار بسیار بزرگ است که در بحث زیرساختی در حال انجام است.

خادمی سپس به چهار بانده شدن محور ایذه به اهواز اشاره کرد و عنوان داشت: از نمره یک تا ایذه بیشترین ماشین آلات راه سازی استان در این منطقه است که با همکاری و مساعدت وزارت راه قرارداد نمره یک تا باغملک با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان امضاء شده است، همچنین محور باغملک به قلعه تل در حال انجام است، محور بارانگرد به هلایجان  و هلایجان تا پل هم به اتمام رسید و انشالله با راه اندازی این دو پست، دیگر از نظر جاده و تامین زیر ساخت های برق تقریبا وضعیت خوبی خواهیم داشت.

هدایت الله خادمی نماینده ایذه و باغملک که تلاش های زیادی در طی این مدت برای انتقال آب به دشت های ایذه و باغملک انجام داده است، افزود: مشکل اصلی ما که انتظار از وزارت نیرو داریم انتقال آب از کارون ۳ به دشت های این دو شهرستان است. جوانان منطقه ما بیکار هستند و هیچگونه شغلی ندارند و تنها خدمتی که دولت می تواند با انجام آن سرنوشت ما را تغییر دهد، انتقال آب به دشت های ایذه و باغملک است که اگر این موضوع حل شود این دو شهرستان آباد خواهند شد و دیگر چیزی از دولت ها نمی خواهیم.

هدایت الله خادمی نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس در پایان گفت: در هفته آینده کلنگ خانه کشتی ایذه به زمین زده خواهد شد. همچنین افتتاح ساختمان موزه و بیمارستان باغملک تا دو ماه آینده صورت خواهد گرفت که بیشترین پروژهای درمانی را بعد از ۴۰ سال خواهیم داشت.

 

انتهای پیام/
فیروز بیگلری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز