خبرگزاری کار ایران

گزافه‌گویی‌های «رودی جیولانی» در جمع منافقین

asdasd
کد خبر : ۶۷۰۸۹۵

وکیل شخصی ترامپ در ادعایی متناقض با سیاست‌های دولت ترامپ مدعی شده تحریم‌ها کارساز است. ارز ایران تقریبا بی‌ارزش شده است. این شرایطی است که به انقلاب می‌انجامد.

به گزارش ایلنا به نقل از «رویترز»، «رودی جیولانی»، وکیل شخصی «دونالد ترامپ» رییس جمهور آمریکا روز گذشته -شنبه- مدعی شده تحریم‌های آمریکا علیه ایران مشکلات اقتصادی برای این کشور ایجاد کرده که می‌تواند به یک انقلاب موفقیت‌آمیز منجر شود. این اظهارات با سیاست‌های آمریکا که مدعی است به دنبال تغییر نظام در ایران نیست، متناقض است.

«جیولانی» که درجمع گروهک منافقین سخنرانی می‌کرد، مدعی شد: من نمی‌دانم چه زمانی قرار است آنها سقوط کنند. ممکن است در عرض چند روز، ماه یا سال این اتفاق بی‌افتد. اما این اتفاق خواهد افتاد.

ادعاهای «جیولانی» درباره براندازی نظام در ایران در حالی مطرح شده که دولت ترامپ بارها اعلام کرده به دنبال تغییر نظام در ایران نیست و تحریم‌های به اصطلاح فلج‌کننده علیه ایران برای تغییر رفتار نظام است.

«جیولانی» مدعی شده مردم ایران به قدر کافی کشیده‌اند. این تحریم‌ها کارساز است. ارز ایران تقریبا بی‌ارزش شده است. این شرایطی است که به انقلاب می‌انجامد.

وی در گذشته در کنفرانس ماه ژوئن منافقین در پاریس گفته بود تحریم‌های آمریکا علیه ایران با هدف تغییر نظام است. در آن زمان وزارت خارجه آمریکا اعلام کرده بود که «جیولانی» از طرف دولت حرف نمی‌زند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز