خبرگزاری کار ایران

جعفری: بازیکنان شهرداری منظم بازی کردند/ برای پیروزی مقابل مس رفسنجان برنامه داشتیم

asdasd
کد خبر : ۶۷۰۷۳۷

سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز گفت: بیش از 4-5 جلسه کلاس تئوری و عملی برگزار کردیم تا در بازی با مس رفسنجان به پیروزی برسیم.

به گزارش ایلنا، حیدر جعفری، سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز پس از پیروزی سه-صفر تیمش مقابل مس رفسنجان در گفت‌وگو با سایت رسمی سازمان ورزش شهرداری کلان‌شهر تبریز اظهار داشت: نتیجه نشان داد که بازیکنان ما چه عملکردی در این بازی داشتند. یک بازی منظم و با تاکتیک از بازیکنان شهرداری شاهد بودیم و خواسته‌هایمان را در زمین اجرا کردند. بازی ما تا جایی خوب و منظم بود که هواداران تیم حریف هم در پایان شهرداری تبریز را تشویق کردند. 

وی افزود: موقعیت خیلی کمی به حریف دادیم اما در مقابل موقعیت‌های زیادی روی دروازه تیم میزبان خلق و 3 موقعیت را به گل تبدیل کردیم. بیشتر به این دلیل خوشحال هستم که 2 گل ما را بازیکنان امید فصل گذشته‌مان به ثمر رساندند. 

سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز ادامه داد: آقای دکتر رحیمی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز در ابتدای فصل هم هدفگذاری کردند که از بازیکنان جوان و بومی در این تیم استفاده کرده و آنها را به تیم‌های بزرگ‌تر بفرستیم. امروز 2 بازیکن جوان ما گلزنی کردند و 4-5 بازیکن نیز در ترکیب تیم حضور داشتند. میانگین سنی تیم ما در این بازی، 25 سال و متشکل از بازیکنان کاملاً بومی بود که بازی ایده آلی انجام دادند. 

جعفری با اشاره به لزوم حمایت از تیمش خاطرنشان کرد: در ابتدای فصل هم گفته بودم که این تیم شایسته پیشرفت است و رفته‌رفته به موفقیت می‌رسد. اگر به این تیم جوان و بومی فرصت و امکانات داده شود، می‌تواند به موفقیت‌های بیشتری برسد. امیدواریم مسئولان شهری، شهردار محترم و آقای دکتر رحیمی دست به دست هم بدهند تا در سال‌های آتی 10 بازیکن به تیم ملی معرفی کنیم چرا که این پتانسیل را داریم و 30 بازیکن بومی توانمند در شهرداری تبریز حضور دارند. 

وی در رابطه با اینکه آیا برد شهرداری در دیدار با مس رفسنجان تکنیکی بوده اظهار داشت: هیچ نتیجه‌ای شانسی نیست و بیش از 4-5 جلسه کلاس تئوری و عملی برگزار کردیم تا در این بازی به پیروزی برسیم. تیمی که بیش از 12 میلیارد تومان هزینه کرده است قطعاً به این راحتی شکست نمی‌خورد و اگر برنامه تکنیکی و تاکتیکی نداشتیم، گل تساوی را دریافت می‌کردیم اما با برنامه کار کردیم و توانستیم گل‌های دوم و سوم را به ثمر برسانیم. 

سرمربی شهرداری تبریز در پایان گفت: ما فردا تمرین ریکاوری داریم و روز 8 مهرماه نیز مقابل خونه به خونه به میدان می‌رویم. کارمان با این برد تمام نشده و برای بازی‌های آتی هم برنامه داریم. امشب به خاطر این پیروزی شادی می‌کنیم اما از فردا خود را برای بازی آتی آمده خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز