خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی بوشهر خبرداد:

دستگیری عاملان قتل بعد از 9 سال زندگی مخفیانه

asdasd
کد خبر : ۶۷۰۵۹۱

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: عامل وقوع قتل و همدستش بعد از 9 سال زندگی مخفیانه توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا، سردار خلیل واعظی گفت: روز یکم مهرماه سال 88 دو نفر سارق به قصد سرقت یک محموله برنج در محور بوشهر - برازجان با سلاح سرد (چاقو) با راننده کشنده تریلی درگیر و پس از مجروح کردن وی متواری می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: راننده تریلی توسط مردم به بیمارستان شهید گنجی برازجان انتقال یافت اما به علت شدت جراحات وارده فوت می‌کند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به تلاش کارآگاهان پلیس برای شناسایی عاملان قتل افزود: با انجام اقدامات دقیق اطلاعاتی و مطالعه تمامی جزئیات پرونده هویت یکی از عاملان قتل به نام "ر- ب" که هیچگونه سرنخی از خود به جای نگذاشته بود شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در شهر بوشهر دستگیر شد.

وی تصریح کرد: این فرد در تحقیقات به عمل آمده و ارائه مدارک و مستندات به قتل "م- ز" با همدستی فرد دیگری با استفاده از سلاح سرد (چاقو) به انگیزه سرقت محموله برنج اعتراف کرد.
 
سردار واعظی ادامه داد: یکی دیگر از متهمان به هویت "ح- د" نیز با توجه به دستگیری همدست خود قصد فرار و خروج از کشور از طریق مرز هوایی را داشت که با همکاری پلیس آگاهی و پلیس امنیت عمومی ناجا در فرودگاه دستگیر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز