خبرگزاری کار ایران

نجفی، استاندار البرز :

دفاع امروز برای سازندگی، ایجاد اشتغال و رفاه مردم است

asdasd
کد خبر : ۶۷۰۳۸۲

استاندار البرز گفت: امروز کشور با جنگ اقتصادی و تبلیغاتی دشمن روبرو است و لازم است سنگر دفاع مقدس به سنگرهای سازندگی، ایجاد اشتغال و رفاه در کشور تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدعلی نجفی صبح امروز همزمان با نخستین روز هفته دفاع مقدس و در جمع نیروهای مسلح ارتش، بسیج و سپاه پاسداران استان البرز، گفت: هفته دفاع مقدس، یادآور خون های پاکی است که برای حفظ انقلاب اسلامی، جاری شده است.

وی با عنوان اینکه دفاع مقدس با روحیه ایثار، دفاع و غیرت فرزندان این آب و خاک انجام شد، افزود: 38 سال پیش، مردم بزرگ ایران در برابر تجاوز خشونت بار به پیروی فرهنگ عاشورایی از شرف و عزت خود دفاع کردند.

نجفی یادآور شد: صدام از تمام داشته‌های مستکبرین بهره برد و برای خوش خدمتی با بمب و موشک حمله کرد اما دلیر مردان و دلاور زنان، عاشقانه ایستادند و شهادت را انتخاب کردند.

وی ادامه داد: باید بدانیم انسجام ملی و اطاعت از رهبری، کلید واژهای برای فشارهای خارجی و بین‌المللی است و امروز، سنگر دفاع مقدس به سنگرهای سازندگی، ایجاد اشتغال و رفاه در کشور تبدیل شده تا علاوه بر حفظ خون شهدا، پیشرفت ایران اسلامی را رقم بزنیم.

استاندار البرز با اشاره به اینکه امروز ایران با جنگ اقتصادی و تبلیغاتی سنگین دشمن، روبرو است، اذعان داشت: در برابر دشمنی قرار گرفته‌ایم که به عهد و پیمان خود نیز احترام نمی‌گذارد و هفته دفاع مقدس، بهترین فرصت است که ایجاد روحیه همدلی و ایستادگی مردم، می تواند امیدوار کننده باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز