خبرگزاری کار ایران

در دیداری مشترک مطرح شد؛

نجفی: ظرفیت البرز مورد توجه مسئولان کشور است/ پرویزیان: تولیدات دانش‌بنیان و صنایع کوچک البرز قابل ملاحظه است

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۹۷۷

استاندار البرز در دیدار با رئیس کانون بانک های خصوصی کشور با اشاره به پتانسیل خوب البرز، گفت: تسریع در ارائه تسهیلات به تولیدات دانش بنیان و صنایع کوچک استان ضرورت دارد.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی امروز در دیدار با کوروش پرویزیان در خصوص راهکارهای تعامل بیشتر در راستای ارائه تسهیلات بانکی برای رونق تولید استان به گفتگو نشست.

نجفی در این دیدار با تشریح ظرفیت‌های استان در حوزه تولید، اظهار داشت: البرز دارای حدود 3 هزار و 500 واحد صنعتی و تولیدی پویا است.

وی با اشاره به اینکه البرز رتبه اول ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور را دارد، ادامه داد: بر این اساس مجموعه استان با جدیت درصدد حفظ این رتبه هستند.

نجفی گفت: البرز، قطب علم و فناوری کشور است از این رو صنایع دانش بنیان بسیاری را در دل خود جای داده و بر این اساس همواره مورد توجه مسئولان بوده است.

وی افزود: 7 بار حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در البرز ظرف کمتر از 7 ماه، نشان از اهمیت ملی صنایع دانش بنیان فعال در البرز دارد.

استاندار البرز اضافه کرد: صنایع کوچک و متوسط البرز نیز جایگاه بسیار خوبی در کشور دارند و بسترهای مناسبی برای اشتغال ایجاد کرده اند.

عملکرد مثبت البرز در جذب تسهیلات رونق تولید

کوروش پرویزیان، رئیس کانون بانک‌های خصوصی کشور و مدیرعامل بانک پارسیان نیز در این دیدار با عنوان اینکه عملکرد البرز در جذب تسهیلات رونق تولید، قابل توجه است، گفت: در این استان تمرکز ویژه ای برای بهره برداری از تسهیلات مصوب در قالب های مختلف وجود دارد.

پرویزیان افزود: اکنون توجه ویژه ای به توسعه صنایع دانش بنیان و صنایع کوچک و متوسط وجود دارد از این رو تسهیلات رونق در این بخش با سهولت بیشتری ارائه می شود.

وی ادامه داد: البرز ظرفیت های بالایی در حوزه تولیدات دانش بنیان و صنایع کوچک صادرات محور دارد از این رو مانعی برای ارائه تسهیلات به طرح های این حوزه وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز