خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز:

اجناس احتکاری کشف شده در بازار، توزیع می شود

asdasd
کد خبر : ۶۶۹۰۳۰

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان البرز از عرضه اجناس احتکاری کشف شده به بازار کالا در آینده نزدیک، خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی اکبر مختاری در جمع خبرنگاران با اشاره به اولویت توزیع اجناس احتکار شده، گفت: یک میلیون و 500 هزار پوشک احتکار شده از سوله های سه منطقه کمالشهر، شهرک صنعتی بهارستان و ساوجبلاغ با هماهنگی اداره کل صنعت، معدن و تجارت به زودی آماده توزیع است و نرخ آن نیز بر مبنای ارز دولتی دریافت شده، مشخص می شود.

وی افزود: اجناس احتکاری کشف شده بعد از تشکیل دادگاه و صدور حکم نهایی با دستورالعمل مشخص برای تنظیم بازار فروش به چرخه عرضه کالا وارد خواهد شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز همچنین به ورود اقلام مورد نیاز شهروندان به چرخه عرضه اشاره کرد و گفت: 450 تن عدس خارجی کشف شده به وسیله  اطلاعات سپاه در مناطق ساوجبلاغ از هفته آینده بعد از توزیع پوشک‌های نوزادی در مراکز مورد تایید و دارای مجوز توزیع، در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: لوازم خانگی  کشف شده بعد از تشکیل جلسات دادگاه و صدور حکم نهایی و تعیین نرخ مصوب برای فروش بر مبنای ارز دولتی دریافتی جهت واردات کالا‌های خارجی یا مواد اولیه مورد نیاز تولید کالاها، جهت عرضه در اختیار سازمان صنعت معدن و تجارت  قرار داده خواهد شد. 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز در خصوص اولویت دریافت لوازم خانگی تاکید کرد: پس از مشخص شدن نرخ قانونی لوازم خانگی، اجناس وارد فروشگاه‌های معتبر شده و اولویت دریافت این لوازم خانگی با زوجین جوان دارای عقد نامه سال 97 است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز