خبرگزاری کار ایران

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطرح کرد:

ایجاد فرصت‌های شغلی جدید، اولویت مهم وزارت کار

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۶۳۳

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه حفظ و نگهداری اشتغال موجود می‌تواند بسیار کارساز باشد، گفت: در کنار ایجاد اشتغال جدید، حفظ بنگاه‌های فعلی اقتصادی از برنامه‌های ما در وزارت کار است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه مبادله تفاهمنامه برنامه‌های اشتغال زایی وزارت کار و معاونت علمی و فناوری با اشاره به اینکه اشتغال‌زایی از مهمترین مسائلی است که در دولت پیگیری می‌شود، گفت: از پاییز ۹۳ تا زمستان ۹۶ حدود ۳ میلیون نفر به جمعیت فعال کشور اضافه شدند و در این مدت ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار فرصت شغلی ایجاد شده است و این  ۷۰ درصد جمعیت فعال کشور را شامل می‌شود.

وی افزود: برای سال ۹۷ ایجاد ۹۰۰ هزار فرصت شغلی در دستور کار ماست که اعتبارات قابل توجهی برای آن در نظر گرفته شده و بیش از ۳۳ هزار طرح تصویب شده است.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: هدفگذاری ما در وزارت کار این است که زمینه اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی را فراهم کنیم و امیدوار هستیم بتوانیم ۳۳۸ هزار شغلی را که در قالب تفاهمنامه امروز تعهد کرده‌ایم، محقق سازیم.

وی با بیان اینکه حفظ و نگهداری اشتغال موجود می‌تواند بسیار کارساز باشد، اظهار داشت: در کنار ایجاد اشتغال جدید، حفظ بنگاه‌های فعلی اقتصادی از برنامه های ما در وزارت کار است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز