خبرگزاری کار ایران

آخرین مهلت دریافت متون و آثار نمایشی در جشنواره تئاتر مقاومت

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۵۰۲

ستاد برگزاری جشنواره تئاتر مقاومت آخرین مهلت دریافت متون و آثار نمایشی این جشنواره را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، ستاد برگزاری جشنواره تئاتر مقاومت ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ را آخرین مهلت دریافت آثار نمایشی جشنواره تئاتر مقاومت جهت بازبینی اعلام کرد.

گروه‌های نمایشی در بخش‌های صحنه‌ای، خیابانی و محیطی که متون نمایشی آنها جهت بازبینی پذیرفته شده‌اند می‌بایست فیلم آثار نمایشی خود را جهت بازبینی حداکثر تا ۲۵ شهریور به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. آثار نمایشی که بعد از ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ به دبیرخانه جشنواره تحویل داده شوند مورد بررسی قرار نخواهند گرفت.  

مهلت ارسال متون نمایشی به شانزدهمین جشنواره تئاتر مقاومت تمدید نمی‌شود

با اعلام ستاد برگزاری شانزدهمین جشنواره تئاتر مقاومت، آخرین مهلت ارسال متون نمایشی به این جشنواره ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ اعلام شد و این تاریخ تمدید نخواهد شد.  

آخرین مهلت ارسال متون نمایشی به این جشنواره بر اساس فراخوان منتشر شده ۳۱ شهریور ۱۳۹۷  اعلام شد و این تاریخ تمدید نخواهد شد.  

دبیری بخش نمایشنامه‌نویسی شانزدهمین جشنواره تئاتر مقاومت بر عهده شهرام احمدزاده است. بعد از پایان مهلت ارسال متون نمایشی به این جشنواره، داوری این بخش از جشنواره آغاز خواهد شد و آثار برگزیده آن در اختتامیه جشنواره اعلام خواهند شد.  

شانزدهمین جشنواره تئاتر مقاومت به دبیری امیر نصیربیگی و به همت بنیاد فرهنگی روایت فتح  آذر ۱۳۹۷ در تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز