خبرگزاری کار ایران

همزمان با برگزاری اختتامیه ۲۶امین جشنواره تئا‌تر استان زنجان؛

از برگزیدگان نخستین جشنواره عکس صحنه‌ای تجلیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۳۱۷

در این جشنواره برای اولین بار و به صورت منسجم عکس‌هایی از اجرای نمایش های بیست و ششمین جشنواره تئاتر استان زنجان به نمایش درآمد.

در این مراسم به واسطه همسانی و هم گرایی در خلق آثار، عکس صحنه ناصر محمدی، نادر پناه‌زاده و سیاوش عربخانی به عنوان آثار بر‌تر معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، علی آقاجانلو، با اشاره به برگزاری ۲۶امین جشنواره تئا‌تر استان زنجان از(۲۶ تا ۲۹ اردیبهشت) اظهار کرد: امسال به جهت اجرای زود‌تر این جشنواره گروه‌های نمایشی با آمادگی کامل در صحنه حاضر نشدند.

آقاجانلو با بیان اینکه فراخوان این جشنواره نیمه اول اردیبهشت امسال به انجمن نمایش ابلاغ شد، اظهار داشت: آخرین تاریخ دریافت آثار با رایزنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از(۱۴مرداد) با ۱۵ روز تاخیر تغییر کرد.

به گفته وی، بازبینی آثار(۲۱ مرداد) توسط هیات بازبینی متشکل از خانم شریف‌پور و آقایان ساسان قجر و اصغر شعبانی پایان یافت، گفت: ۲۵ اثر داوطلب شرکت در این دوره از جشنواره بودند که از این تعداد با رای هیات بازبینی ۹ اثر برای نمایش به بیست و ششمین جشنواره معرفی شدند.

آقاجانلو در پایان یادآور شد: سه اثر از شهرستان زنجان، ۲ اثر از شهرستان ابهر، یک اثر از شهرستان خرم دره، ۲ اثر از شهرستان خدابنده و یک اثر از شهرستان طارم به مرحله استانی راه یافتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز