خبرگزاری کار ایران

آخرین وضعیت نیمکت جنوبی‌ها

ایگور استیماچ نیمکت فولاد خوزستان را از آن خود می‌کند یا فرکی و ویسی؟

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۲۲۲

بعد از اینکه سیروس پورموسوی از سرمربیگری فولاد خوزستان کنار گذاشته شد، گزینه‌های زیادی برای جانشینی‌اش به گوش رسید و البته حرف و حدیث‌های زیادی وجود داشت که به نظر می‌رسید سرمربی فولاد خیلی زود معرفی شود اما این اتفاق نیفتاد.

به گزارش ایلنا، حالا بعد از این مدت، خبر می‌رسد حسین فرکی، ایگور استیماچ و عبدا... ویسی گزینه‌های نهایی فولاد خوزستان هستند که یکی از آنها بعد از بازی جام حذفی فولاد خوزستان مقابل مس شهر بابک که جمعه برگزار می‌شود، به‌عنوان سرمربی جدید قرمزپوشان اهوازی معرفی خواهد شد.

ظاهرا یکسری اتفاقات و البته فاش شدن جلسات عجیب در رستوران یکی از بازیکنان قدیمی در اهواز، باعث شد این مساله به تعویق بیفتد  یا منتفی شود. در مورد گزینه‌های فولاد خوزستان تا الان چند نام مطرح شده بود که هر کدام به گونه‌ای تکذیب می‌شدند اما به نظر می‌رسد به این تکذیب‌ها نباید چندان توجه کرد، چراکه برخلاف صحبت‌های مطرح شده و مصاحبه‌های رسمی، مذاکراتی انجام شده که عجیب به نظر می‌رسد. مثلا همین چند روز پیش حبیب‌ا... رضایی مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان بعد از چند روز سکوت، در برنامه تلویزیونی «فوتبال تا فوتبال» که از شبکه استانی خوزستان پخش می‌شود با صراحت گفته بود: «نه اینکه دنبال سرمربی خارجی نبودیم اما با توجه به نوسانات دلار، گزینه خارجی را از ذهن‌مان خارج کردیم.»

رضایی در حالی این صحبت‌ها را بیان کرده بود که از اهواز خبر می‌رسد باشگاه فولاد خوزستان مذاکراتی جدی با ایگور استیماچ سرمربی سابق سپاهان دارد تا حالا شانس او هم مثل گزینه‌های دیگر برای هدایت قرمزپوشان اهوازی بالا برود. استیماچ، 2 رقیب برای حضور در فولاد خوزستان دارد که به نظر می‌رسد با توجه به شرایط ویژه‌ای که آنها دارند، نباید چندان امیدوار به سرمربیگری دوباره در لیگ برتر ایران در این مقطع زمانی باشد.

تکذیب دیگر به حسین فرکی اختصاص دارد. فرکی که محبوبیت خاصی در بین هواداران دارد و بارها نامش در ورزشگاه غدیر اهواز برای بازگشت به فولاد فریاد زده می‌شد، در چند روز اخیر بارها اعلام کرده: «از سوی باشگاه فولاد خوزستان تاکنون هیچ صحبتی با من نشده است.»

 فرکی در حالی این صحبت‌ها را بیان می‌کند که خبر می‌رسد مذاکرات با فولادی‌ها تا بحث در مورد مسائل مالی هم پیش رفته است. گفته می‌شود حسین فرکی که در فصل چهاردهم سرمربی فولاد خوزستان بود و این تیم را به قهرمانی لیگ برتر رساند، حالا به نسبت آن فصل به فولادی‌ها تخفیفی 300 میلیونی داده و خواستار قرارداد یک میلیارد و 500 میلیون تومانی است. این مبلغ اگرچه خیلی بالا به نظر می‌رسد اما به نسبت دیگر مربیان پرافتخار شاغل در لیگ برتر چندان عجیب نیست و حتی خیلی پایین‌تر هم هست. به هر حال ظاهرا با وجود تکذیب‌هایی که از سوی حسین فرکی صورت گرفته بود، مذاکرات خیلی خوبی بین این سرمربی باتجربه و باشگاه فولاد خوزستان صورت گرفته که باید دید در نهایت شرایط به چه صورت خواهد شد.

دیگر گزینه فولاد خوزستان هم عبدا... ویسی است. همان سرمربی جوان و بومی که در این مدت، خبرهای زیادی در مورد بازگشتش به فولاد به گوش می‌رسد. ویسی با توجه به اینکه سابقه بازی و مربیگری در فولاد خوزستان را دارد، به دنبال این است که با شرایطی ساده‌تر به نسبت دیگر گزینه‌ها، پیش برود تا بلکه سرمربی فولاد شود. ویسی ظاهرا علاوه بر مذاکرات خوبی که با مسوولان باشگاه فولاد خوزستان داشته، دستیاران خود را هم به این باشگاه معرفی کرده که مورد تایید قرار گرفته است.

البته این روزها ظاهرا خیلی مسائل به نظر یکسری هوادار و لیدر بستگی دارد. به نظر آنهایی که بارها از رفتن سیروس پورموسوی صحبت می‌کردند و به هدف خود هم رسیدند. اگر باشگاه بخواهد باز هم با نظر آنها پیش برود احتمالا حسین فرکی را انتخاب خواهد کرد. البته این هواداران ارتباط خاصی با فرکی ندارند و فقط به دنبال تکرار موفقیت هستند اما نظر دادن آنها، آن هم تا این حد به صورت مستقیم و البته توجه باشگاه فولاد خوزستان به این مساله، خیلی عجیب است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز