خبرگزاری کار ایران

تساوی خارج از خانه باز هم بهانه دست هیات مدیره استقلال داد

وقتی پرویز، مظلوم واقع می‌شود

تساوی خارج از خانه استقلال حالا واکنش عجیب رییس هیات مدیره این باشگاه را باعث شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، استقلال خوزستان یک، استقلال تهران یک؛ این نتیجه حالا واکنش های متفاوتی را به همراه داشته است. برخی این تساوی را از حیث فوتبالی نتیجه بدی در خانه حریف نمی‌دانند و گروهی دیگر این تساوی را دست مایه انتقادات خود قرار می‌دهند اما با بررسی روند نتیجه‌گیری دیدارهای خانگی استقلال خوزستان، می‌بینیم این تیم تا به حال در این فصل به جز یک تیم خوزستانی به نام فولاد به هیچ تیمی در خوزستان نباخته است و تیم‌های بزرگی همچون پرسپولیس و سایپا را نیز شکست داده است.

در این بین اما اظهار نظر رئیس هیات مدیره استقلال، قابل توجه است. هر چند از ابتدای این فصل به نظر می‌رسید که پرویز مظلومی آنطور هم که انتظار می‌رفت مورد قبول برخی از اعضای هیات مدیره نیست و چندان حمایتی از او نمی‌شد. مقداد نجف‌نژاد بعد از تساوی دیروز، در مصاحبه‌ای گفته است: ما توقع داشتیم استقلال بتواند سه امتیاز را بگیرد.

چنین توقعی اما عجیب به نظر می‌رسد. چه امتیاز گرفتن در این هفته‌های لیگ بسیار کار سختی است. آن‌هم برابر تیمی که تا هفته بیست‌وچهارم به جز فولاد خوزستان در خانه نباخته است. از حیث فوتبالی چندان هم تساوی در خانه چنین حریفی آن هم در این هفته‌های حساس لیگ، نتیجه بدی نیست.

به نظر می‌رسد بعضی از مصاحبه‌هایی که در چنین برهه‌های حساسی از سوی برخی از اعضای هیات مدیره انجام می‌شود دلیل دیگری دارد و می‌توان این را در یارگیری ضعیف این تیم در نیم فصل هم دید که هیچ کدام از بازیکنان لیست مظلومی جذب نشدند.

حال باید پرویز مظلومی علاوه بر این شش هفته حساس پایانی لیگ برتر و بازی فینال جام حذفی، به فکر جدال با بعضی افراد درون باشگاه استقلال و درون هیات مدیره هم باشد. باید دید در نزاع درونی که چندان هم از سوی برخی اعضای هیات مدیره غیر علنی نبوده است، پرویز مظلومی برنده بیرون می‌آید یا افرادی که چندان هم با این مربی همراه نشان نداده‌اند؟

کد خبر : ۳۵۸۵۷۳