خبرگزاری کار ایران

بازیکنان تیم امید نباید مصاحبه می‌کردند

سیدصالحی: افتخار می‌کنم شاگرد دایی بوده‌ام

مهاجم جدید گسترش فولاد از بازی دوشنبه با صبا قم و افتخارش از شاگردی دایی می‌گوید و تیم گسترش را مدعی کسب سهمیه می‌داند.

سید‌مهدی سید‌صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، در ارتباط با مسابقه روز دوشنبه تیم گسترش فولاد با تیم علی دایی می‌گوید: من یک سال افتخار داشتم شاگرد آقای دایی باشم. صبا تیمی قدرتمند و یک دست است اما ما محکوم به برد هستیم.

وی در ادامه هدف گسترش فولاد را کسب سهمیه می‌داند و راجع به تیم فراز کمالوند می‌گوید: گسترش فولاد تیم خوبی است که اگر خدا کمک کند می‌توانیم سهمیه آسیا را کسب کنیم. کمالوند مربی بزرگی است. اگر من زودتر با او کار می‌کردم شاید بیشتر از اینها می‌توانستم لباس تیم ملی را به تن کنم.

بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس، شانس پنج تیم بالای جدول را برای قهرمانی لیگ برتر، یکسان می‌داند و در ادامه می‌گوید: هر تیمی که در ادامه بازی‌ها کم اشتباه باشد می‌تواند به قهرمانی برسد چون از الان به بعد همه بازی‌های لیگ، حکم فینال را دارد.

سید صالحی در پایان درباره تیم امید می‌گوید: بعد از بازی با ژاپن چند نفر از بازیکنان جوان ما که سابقه حضور در تیم امید دارند مصاحبه‌های خوبی نکردند. باید احترام پیشکسوت‌ها حفظ شود. جلوی ژاپن هم ما خوب بودیم اما خدا نخواست که به المپیک برویم. اگر کمی شانس داشتیم می‌توانستیم ژاپن را با اختلاف ببریم.

کد خبر : ۳۴۲۴۷۸