خبرگزاری کار ایران

فولاد پارسال قوی تر بود؛

عموته: کسب یک امتیاز مقابل فولاد نتیجه مناسبی است / نمی خواستم تیم ام خسته شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۹۶۹

فولاد خوزستان در سال قبل بسیار قوی تر بود و ما خود را برای یک فولاد بسیار قوی تر آماده کرده بودیم ولی در این مسابقه مشاهده کردم که از قدرت فولاد کاسته شده است.

سرمربی تیم فوتبال السد قطر گفت: کسب یک امتیاز خارج از خانه آن هم در برابر تیمی مثل فولاد خوزستان، نتیجه مناسبی است.

به گزارش ایلنا، حسین عموته عصر امروز پس از تساوی خارج از خانه تیمش در برابر فولاد خوزستان در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا در نشست خبری اظهار کرد: بازی امروز در برابر فولاد خوزستان واقعا بازی سخت و نفس گیری برای ما بود به همین دلیل قصد دارم از بازیکنان فولاد و همچنین شاگردان خود برای ارائه این بازی زیبا تشکر کنم.

عموته افزود: به نظر من در این دیدار هر دو تیم بازی خوبی به نمایش گذاشتند ولی نتوانستند به خوبی از موقعیت های به دست آمده استفاده کنند و به گل برسند تا این بازی زیبا بدون گل پایان یابد ولی یک امتیاز خارج از خانه برای ما در برابر تیمی مثل فولاد خوزستان، نتیجه مناسبی است.

وی در خصوص اینکه در این بازی السد با آرایش دفاعی وارد زمین شده بود، تصریح کرد: طبیعی بود که ما باید در برابر فولاد و هوادارانش اینگونه بازی کنیم و در این خصوص ایرادی وجود ندارد ولی آرایش تیم من دفاعی نبود و در ادامه مشاهده کردید که ما بر بازی مسلط شدیم زیرا مسئله جلو کشیدن را به بازیکنان خود گوشزد کردم.

سرمربی تیم السد قطر ادامه داد: ما در ادامه لیگ قطر، بازی حساسی در برابر لخویا داریم به همین دلیل نمی خواستم بازیکنان خود را چنان خسته کنم که در آن بازی دچار مشکل شویم.

عموته اظهار کرد: فولاد خوزستان در سال قبل بسیار قوی تر بود و ما خود را برای یک فولاد بسیار قوی تر آماده کرده بودیم ولی در این مسابقه مشاهده کردم که از قدرت فولاد کاسته شده است.

وی در خصوص هواداران پرشمار فولاد نیز گفت: آنها امروز بی نظیر بودند ولی ما یک تیم حرفه ای هستیم که این مسائل چندان روی تاکتیک و ذهن بازیکنان ما اثر نمی گذارد ولی ما برای این بازی به علت خستگی بازی های لیگ قطر از نظر ذهنی مشکل داشتیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز