خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری؛

سومین کمیسیون کارگری و بازدید از واحد تولید نظرآباد انجام شد

asdasd
کد خبر : ۶۶۷۹۳۰

سومین کمیسیون کارگری اداره کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری در شهرستان نظرآباد و به میزبانی فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این جلسه که به ریاست خیراله ترخانی، دبیر کمیسیون برگزار شد، حاضران و اعضا گزارشی از آخرین وضعیت واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان نظرآباد را در جلسه ارائه کردند.

بحث نقدینگی و عدم وصول طلب‌های واحدهای تولیدی که باعث افزایش معوقات حقوق کارگری و تعدیل نیروها شده، تهیه مواد اولیه و ال‌سی برای تامین مواد اولیه‌‌ی وارداتی، از مهم‌ترین مسائل واحدهای تولیدی واحدهای مستقر در شهرک صنعتی نظرآباد عنوان شد.

دبیر کمیسیون در ادامه‌‌‌ جلسه، طی سخنانی ضمن اشاره به جنگ تمام‌عیار اقتصادی که از سوی ائتلاف چهارجانبه آمریکا، اسرائیل، عربستان سعودی و منافقین به ملت ایران تحمیل شده، تاکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی در کنار تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی لازم است با پشتکار و صمیمیت و همدلی، عبور موفقیت‌آمیز از این پیچ خطرناک اقتصادی را میسر سازند. در این راستا ضروری است فعالان اقتصادی و فرمانداری شهرستان نظرآباد به‌طور مستمر گزارش‌هایی درخصوص مسائل و معضلات موجود به  استان ارائه دهند.

ترخانی با اشاره به این نکته که مشکلات در سه سطح شهرستان، استان و ملی قابل طرح و حل شدن است، تاکید کرد: اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری البرز، با جدیت در انعکاس گزارش‌های تفصیلی و پیشنهادات برای رفع معضلات واحدهای تولیدی در سطح ملی، به عنوان واسطه عمل خواهد کرد.

لازم به ذکر است، دبیر و اعضای کمیسیون کارگری، پیش از جلسه از دو واحد تولیدی جمع‌ساز (قطعه‌ساز خودرو) و پارمین‌جامه (فعال در عرصه پوشاک) بازدید کرده و از نزدیک با فعالیت‌‌ها و نیز مشکلات این واحدها آشنا شدند. مدیران این دو مرکز تولیدی-صنعتی نیز، با حضور در جلسه کمیسیون کارگری، معضلات و موانع موجود در عرصه تولید را برای اعضا و حاضران جلسه تشریح کردند.

اعضای کمیسیون پس از استماع مطالب مطروحه، تصمیماتی برای رفع مسائل موجود و تامین تسهیلات و تسریع وصول مطالبات واحدهای تولیدی برای رفع مشکلات مصوب کردند.

انتهای جلسه، فرماندار نظرآباد با تشکر از حضور اعضای کمیسیون در این شهرستان، بر پیگیری مستمر مصوبات کمیسیون از سوی فرمانداری تا رفع مشکلات واحدهای مستقر در شهرک صنعتی نظرآباد تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز