خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه کربلای مازندران عنوان کرد:

برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی در مازندران

asdasd
کد خبر : ۶۶۷۲۴۵

فرمانده سپاه کربلای مازندران از برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی در مازندران خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری،سردار محمد حسین بابایی عصر امروز در نشست با خبرنگاران تحت عنوان رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص) 2 با محوریت قرارگاه خدمت رسانی و محرومیت زدایی اظهار داشت: شعار رزمایش سراسری عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسوال الله (ص) «وحدت، ایستادگی و پیشرفت» نام گذاری شده است ؛ این شعار با توجه به توطئه های استکبار جهانی و نیاز به وحدت و انسجام درونی و پیشرفت در زمینه های مختلف انتخاب شده است.

وی افزود: 350 گروه جهادی مازندران همزمان با سراسر کشور از 9 شهریور عملیات و ماموریت خود را در مناطق محروم آغاز کرده اند که تا بیست و نهم شهریور ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: همچنین رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان مازندران در قالب 42 گردان بیت المقدس در روز جمعه بیست و سوم شهریور در سراسر استان در مدت زمان 24 ساعت برگزار می شود.

وی افزود: هر از چندگاهی تهدیداتی از سوی شیطان بزرگ آمریکا مطرح می شود اگر در چنین شرایطی ملت آماده باشد دشمن هرگز نمی تواند به کشورمان دست اندازی کند اما اگر غفلت کنیم دشمن ضربه اش را وارد می کند.

بابایی ادامه داد: در شرایط فعلی که با جنگ اقتصادی مواجه ایم تبعیت از فرامین ولایت فقیه بر اقتدار نظام جمهوری اسلامی افزون می کند و ما می توانیم با اقتدار در جنگ اقتصادی و سیاسی دشمن پیروز شویم.

بابایی از اعزام گروه های خدمت تحت عنوان گروه های جهادی به مناطق محروم خبر داد و افزود: این گروه ها در قالب بسیج جامع پزشکی با 50 گروه،بسیج دانشجویی 50 گروه، محلات و دانش آموزی و همچنین 250 گروه از بقیه اقشار هستند.

وی با اعلام اینکه 500 خانه محروم با همکاری سپاه کربلا ،خیرین و کمیته امداد سال گذشته در مازندران ساخته شد ادامه داد: امسال نیز ساخت 700 خانه محروم در دستور کار قرار گرفته که از این تعداد ساخت  90 خانه در این رزمایش آغاز شد و برآنیم مابقی را تا پایان سالجاری به اتمام برسانیم.

بابایی همچنین اجرای 4 پروژه آبرسانی به مناطق محروم و تهیه و تامین 10 سری جهزیه برای مددجویان و تهیه 1500 بسته اقلام آموزشی و کمک آموزشی برای دانش آموزان را از دیگر اقدامات این نهاد برشمرد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران در بخش دیگر از سخنانش از کشف چندین انبار مواد غذایی و غیره در مازندران خبر داد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز