خبرگزاری کار ایران

در مراسم کلنگ‌زنی پروژه های عمرانی هشتگرد مطرح شد؛

بهره‌برداری از مترو، آزاد راه تهران-شمال و همت تا 6 ماه آینده

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۶۸۵

استاندار البرز، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد در آیین افتتاحیه و کلنگ زنی پروژه های رو بنایی شهر جدید هشتگرد که بالغ بر 500 میلیارد ریال هزینه داشت، شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی هدایت، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد امروز در مراسم افتتاحیه و کلنگ‌زنی پروژه‌های رو بنایی شهر جدید هشتگرد با اعتباری بالغ بر 500 میلیارد ریال، گفت: با توجه به ظرفیت شهر جدید هشتگرد، تمایل مردم به سکونت بیشتر شده و متاسفانه با افزایش‌تردد بین تهران و البرز، این روند کند شد.

وی افزود: با پیگیری که استاندار البرز در پیش گرفتند، امید داریم طی ماه‌های آینده شاهد رشد و جهش خوبی باشیم.

هدایت تصریح کرد: با توجه به پیگیری‌های انجام شده اولین پروژه، تکمیل قطار شهری هشتگرد به گلشهر است که در ارتباط با تکمیل مترو، امیدواریم مردم هشتگرد بتوانند به زودی از این امکان برخوردار شوند.

هدایت اضافه کرد: بخشی از اعتبارات تکمیل متروی هشتگرد دنبال شده و به دنبال جذب باقیمانده اعتبار که حدود 70 میلیارد تومان است هستیم که تا پایان سال‌جاری بهره‌برداری از این پروژه مهم محقق شود.

هدایت به ضرورت تکمیل پروژه‌های مواصلاتی هشتگرد اشاره کرد و گفت: با تکمیل بزرگراه همت در کرج و اتمام قطعه آزادراه تهران- شمال، قطعا با اجرای پروژه‌ها از حجم ترافیک تردد های استان کاسته می شود.

وی ادامه داد: با توجه به پیگیری‌های انجام شده، تامین آب شرب شهر جدید هشتگرد با توجه به جمعیت این شهر ضرورت دارد. 

هدایت اضافه کرد: مدارس اجتماع‌محور با ظرفیت‌های مختلف همچون فرهنگی و یا کارآفرینی در سطح شهر جدید هشتگرد و دنبال ارائه خدمات بیشتر به شهروندان این منطقه ایجاد خواهد شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد ادامه داد: در بحث واگذاری مسکن ‌مهر و ادامه فعالیت‌ها، کار اجرایی برای گروه‌های مسکن‌ مهر با پیشرفت فیزیکی و براساس آورده‌های 100درصدی که متقاضیان داشته‌اند، انجام ‌شد.

وی اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی  برای اجرای پروژه های ورزشی در سطح شهر پایه‌ریزی شده است و امروز افتتاح سالن چند منظوره ورزشی و چند زمین ورزشی نیز انجام می شود.

شهر هشتگرد جذابیت طبیعی دارد

حبیب طاهرخانی، معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: زمانی که تاسیس شهر جدید به عنوان معضل مطرح بود، شهر جدید هشتگرد از لحاظ جذابیت طبیعی بین شهرهای صنعتی، منحصر به فرد است.

وی افزود: می‌توان امیدوار بود شهر جدید هشتگرد با داشتن شاخص‌های مهم به عنوان محل سکونت مناسب برای شهروندان به شمار رود.

طاهرخانی بر لزوم اهمیت تجهیز و امکانات پایه در شهرهای جدید، اضافه کرد: باید از ظرفیت‌های بخش خصوصی در تکمیل پروژه‌های شهر صنعتی استفاده کرد.

وی تصریح کرد: بخش عمده تلاش دولت تدبیر و امید تکمیل پروژه‌هایی است که بهره‌برداری از آنها در رفاه مردم موثر است.

افتتاح پروژه با نشان تحرک و پویایی

محمدعلی نجفی، استاندار البرز در مراسم افتتاح و کلنگ زنی پروژه های شهرجدید هشتگرد که با اعتباری حدود 500 میلیارد ریال، صورت گرفت، گفت: افتتاح پروژه‌هایی امروز که در شهر جدید هشتگرد انجام شد در ادامه افتتاح پروژه‌های هفته دولت است.

وی افزود: تلاش و همت مدیرانی که زحمات آنها باعث ترقی و رشد و تکمیل پروژه‌های استان و هشتگرد شد، قابل تقدیر است.

نجفی با عنوان اینکه شهرجدید هشتگرد با سرعت در مسیر رشد و توسعه حرکت می کند، گفت: نوید می‌دهم بهره‌برداری از مترو، آزاد راه تهران-شمال و بزرگراه همت طی 6 ماه آینده تا منطقه هشتگرد انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز