خبرگزاری کار ایران

واکنش مارال فرجاد به پخش آثارش از شبکه آی فیلم

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۶۰۸

مارال فرجاد با بیان اینکه دوست دارم بار دیگر سریال «تا صبح» از شبکه آی فیلم پخش شود، گفت: آی فیلم شبکه دوست داشتنی است که توانسته با مخاطب ارتباط برقرار کرده و نیازهای آن‌ها را تأمین نماید و اوقات خوشی را برای مخاطبان خود به وجود بیاورد.

به گزارش ایلنا،مارال فرجاد با اشاره به پخش سریال «حجر بن عدی» از شبکه آی فیلم بیان کرد: پدرم در این سریال تاریخی بازی کرده بود و وقتی پخش مجدد آن را از شبکه آی فیلم عربی مشاهده می‌کردم دوبله عربی سریال بسیار جالب بود و توانستم ارتباط خوبی با آن برقرار کنم.

فرجاد با اشاره به اینکه به عنوان یک بازیگر لذت می‌برم کارهای قدیمی خودم، خواهر یا پدرم را از شبکه آی فیلم تماشا کنم، ادامه داد: نکته جالبی که در خصوص شبکه آی فیلم باید بیان شود ارتباط خاص و عمیق مخاطبان با این شبکه است و بسیار خوب است که بتوانیم فرصتی را فراهم کنیم که مخاطبان ما لذت ببرند و دوست داشته باشند اوقات فراغت خود را با شبکه‌های داخلی پر کنند.

 

او با بیان اینکه وقتی به سوپر مارکت و فروشگاه می‌روم برایم جالب است که می‌بینم همه در حال تماشای شبکه آی فیلم هستند و حتی خودم هم چند دقیقه محو تماشای شبکه می‌شوم، عنوان کرد: دیدن سریال‌های قدیمی نوستالژی دارد و مردم ما نوستالژی دوست دارند و شبکه آی فیلم توانسته با پخش سریال‌های قدیمی این نیاز مخاطبان را تأمین کند.

 

فرجاد با اشاره به اینکه خوب است که شبکه‌ای همچون آی فیلم به صورت کامل و تمام وقت فیلم و سریال پخش می‌کند، ادامه داد: امیدوارم آی فیلم تا سال‌های سال به فعالیت خود ادامه داده و مدیران از آن حمایت کنند و شاهد پخش فیلم‌ها و سریال‌های قدیمی از این شبکه باشیم.

این بازیگر به پخش سریال «باغ گیلاس» نیز از شبکه آی فیلم اشاره کرد و گفت: پدرم این سریال را در سال 72 بازی کرده بود و اینکه بعد از سال‌ها آن را مشاهده می‌کردم برایم بسیار جذاب بود و تمام قسمت‌ها را دقیق دنبال و ضبط کردم.

فرجاد با اشاره به موضوع سریال باغ گیلاس ادامه داد: محور اصلی سریال اختلاف دو برادر برای حفظ میراث خانوادگی بود و یکی از برادرها خواستار حفظ باغ و دیگری خواهان تخریب و ساخت و ساز بود. موضوعی که امروزه بیش از گذشته گریبان ما را گرفته و محیط زیست را تهدید می‌کند.

او با اشاره به پخش بعضی از تله فیلم‌هایش از کانال آی فیلم عربی گفت: دوبله‌های شبکه آی فیلم بسیار حرفه‌ای بوده و مخاطب به خوبی می‌تواند با آن ارتباط برقرار کند.

فرجاد ادامه داد: اگر دوبله‌های آی فیلم را با شبکه‌های خارجی مقایسه کنیم تفاوت و کلاس کار آی فیلم را مشاهده می‌کنیم و جا دارد به تمام عزیزان صنعت دوبله خداقوت بگویم.

این بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به اینکه شبکه آی فیلم می‌تواند نمایانگر فرهنگ ایرانی به خارجی‌ها باشد، گفت: اگر کیفیت تولیدات خود را بهبود ببخشیم می‌توانیم با شبکه‌های خارجی رقابت کنیم و موضوعاتی را که برایمان مهم است و ریشه در فرهنگمان دارد به خوبی عرضه کنیم.

فرجاد تصریح کرد: امروزه گزینه‌های مردم برای انتخاب بسیار زیاد است و اگر می‌خواهیم در رقابت برنده باشیم باید بتوانیم سلیقه مخاطبان را تأمین کرده و همپای نیازهای آن‌ها به پیش برویم.

او با تبریک سالروز تأسیس شبکه آی فیلم افزود: راه اندازی آی فیلم اقدام مثبت و ارزنده‌ای بود که باید از آن حمایت شود تا این شبکه با تمام توان به فعالیت خود ادامه دهد.

فرجاد در خصوص سریال «تا صبح» نیز گفت: این سریال در خصوص دهه فجر و ایام انقلاب بود و روایتی عاطفی از زندگی چند جوان از دهه ۵۰ تاکنون را به تصویر می‌کشید و بسیار دوست دارم که این سریال که محصول سال 85 است بار دیگر از شبکه آی فیلم پخش شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز