خبرگزاری کار ایران

علی عرب به ایلنا خبر داد:

اجرای بیش از 30 پروژه عمرانی در کیش

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۵۲۰

سرپرست جدید شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش از آغاز اجرای بیش از 30 پروژه عمرانی در 6 ماهه دوم سال جاری در جزیره کیش خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی عرب سرپرست جدید شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش از اواخر سال 92 در شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش به عنوان کارشناس عمران مشغول به کار شد. وی پس از یک سال به عنوان رئیس اداره پروژه های فرودگاهی منصوب و چندین پروژه در حوزه فرودگاه اجرا کرد. عرب در سال 94 به عنوان معاون عمران و ترافیک شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش معرفی شد و در حدود 3 سال بیش از 50 پروژه عمرانی بزرگ، شامل: پروژه ساخت فرودگاه و بندر هندورابی، تصفیه خانه فاضلاب، مصلا، فرهنگسرا، استخر المپیک و احداث چندین پارک در کیش را در کارنامه خود ثبت کرد. وی از ابتدای مرداد ماه سال 95 با تفکیک شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش، به عنوان معاون عمران و ترافیک شرکت عمران آب و خدمات منطقه آزاد کیش و عضو هیئت مدیره آن شرکت مشغول به کار شد. در حال حاضر علی عرب به عنوان سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش مشغول به کار است.

علی عرب در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در مورد برنامه های آتی این شرکت گفت: شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش در برگیرنده سه معاونت اجرایی، شامل: معاونت شهرسازی،‌ معاونت امور شهری،‌ معاونت فنی و عمرانی و یک معاونت مالی و اداری است.

وی ادامه داد: برای 6 ماه دوم سال بیش از 30 پروژه عمرانی در این شرکت تدوین شده است که به تدریج مناقصات آن در حال برگزاری است.

وی ساماندهی سایت پسماند زباله در جزیره کیش را یکی از اقدامات خوب این شرکت عنوان کرد و افزود: با اجرایی شدن این پروژه، ‌حجم زباله و پسماندی که در جزیره دفع می شود به حداقل خواهد رسید.

عرب، ساخت پیست پیاده روی را یکی دیگر از پروژ های این شرکت عنوان کرد و گفت: قرار است به موازات پیست دوچرخه سواری در سواحل شرقی و شمالی جزیره، پیست پیاده روی نیز احداث شود.

سرپرست جدید شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش اظهار کرد:‌ برنامه افزایش و توسعه فضای سبز، مکانیزه کردن سیستم آبیاری فضای سبز به صورت زیرسطحی، ‌رسیدگی به وضعیت نخیلات و برطرف کردن مشکلات آن با حضور دکتر پژمان، موسس مرکز تحقیقات نخل؛ از برنامه های مهم در در پروژه های شهری محسوب می شود.

عرب، وضعیت تبلیغات محیطی کیش را نابه سامان عنوان کرد و افزود: برای ساماندهی به تبلیغات محیطی از مشاوران زبده استفاده شده که آنها در حال تدوین طرح جامعه آن هستند و قرار است در 6 ماه دوم سال مزایده بهره برداری از تبلیغات محیطی برگزار شود.

وی در ادامه از اتمام پروژه فرهنگسرا مرکزی کیش در 22 بهمن ماه سال جاری خبر داد و عنوان کرد که مرحله نازکاری بیرونی

مصلای کیش نیز در اواخر سال جاری به پایان خواهد رسید.

عرب ادامه داد:‌ معابر آسیب دیده جزیره کیش نیز شناسایی شده و قرار است مناقصه ای برای روسازی آسفالتی آن و خط کشی ترافیکی شهری انجام شود.

سرپرست جدید شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش در خصوص برگزاری مراسم ایام محرم عنوان کرد: قرار است امسال  به طور ویژه به مسائل برگزاری محرم توجه شود که در این راستا اقلام و تجهیزاتی مانند پرچم و پارچه مشکی، کتیبه و مینی بوس در اختیار هیئت های مذهبی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز