خبرگزاری کار ایران

رییس اداره ورزش و جوانان سراب:

به دنبال کشف استعداد ورزشی در مدارس سراب هستیم

کد خبر : ۲۳۸۲۸۸

تأمین وسایل ورزشی و کمک مالی به هیئت ها و کمبود نیروی انسانی و واگذاری سالن ها به بخش خصوصی از مهم ترین مشکلات اداره ورزش وجوانان سراب به شمار می رود.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان سراب تأکید کرد: کشف استعداد ورزشی در مدارس مهمترین رویکرد ورزش شهرستان سراب است.

سعید سرابی نژاد امروز در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: اداره ورزش و جوانان سراب در جهت رشد و ارتقا ورزش شهرستان در زمینه قهرمانی در رده های سنی نونهالان و نوجوانان و جوانان سرمایه گذاری کرده و برای رسیدن به این اهداف با برگزاری کلاسهای مربیگری و اعزام مربیان به کلاس‌های باز آموزی و آشنا شدن مربیان با علم روز قدمهای موثری برداشته است.

وی افزود: در این راستا با هماهنگی تربیت بدنی آموزش و پرورش و اعزام مربیان به مدارس و کشف استعداد ورزش در مدارس و راهنمایی آنها به کلاس های آموزشی در سالن­‌های ورزشی گام‌­های موثری برداشته و در زمینه ورزش همگانی با برگزاری همایش های پیاده روی و دوچرخه سواری و کوهروی عمومی در این زمینه عملکرد خوبی داشته و با برپایی ایستگاه ورزش صبحگاهی قصد دارد تا در جهت بسط و گسترش ورزش همگانی در بین آحاد جامعه در جهت سالم سازی افراد جامعه اقدام کرده باشد.

سرابی نیا با اشاره به عملکرد توسعه ورزش قهرمانی، ورزش همگانی و ورزش روستایی اداره ورزش و جوانان سراب آن را موفقیت آمیز خواند و گفت: نیاز ها و خواسته های مختلفی از مسئولین در زمینه توسعه ورزش در این شهرستان داریم که تأمین وسایل ورزشی و کمک مالی به هیئت ها و کمبود نیروی انسانی و واگذاری سالن ها به بخش خصوصی مهم ترین مشکل این اداره به شمار می رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز