خبرگزاری کار ایران

پاسخ پوگبا به گزینه جدایی از منچستر و مورینیو

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۲۶۷

پل پوگبا گفته تنها روی این تمرکز دارد که به آمادگی جسمانی خوب بازگردد. او همچنین گفت که شایعات درباره او همیشه وجود دارد.

به گزارش ایلنا، این بازیکن 25ساله در تابستان 2016 با قیمت 89 میلیون پوند از یوونتوس خریداری شد و در ماه‌های اخیر خبرهای بسیاری از پیوستن او به بارسلونا به گوش رسیده است.

رابطه پوگبا با ژوزه مورینیو، مربی منچستریونایتد هم خوب نیست و این به شایعات بر سر آینده او دامن زده است. او پس از تساوی بدون گل فرانسه مقابل آلمان در چارچوب لیگ ملت‌های اروپا حاضر نشد شایعات را کاملا تکذیب کند: «این من نیستم که در این زمینه حرف نهایی را می‌زند. من تلاش می‌کنم که از نظر فیزیکی اوضاع بهتری پیدا کنم. من از جام جهانی دیر برگشتم و تلاش می‌کنم تا جای ممکن خوب کار کنم. من تلاش می‌کنم کارم را خوب انجام دهم وگرنه حرف که همیشه هست.»

از او سوال شد که آیا حضور در تیم ملی فرانسه باعث شده مدتی از شرایط بد فاصله بگیرد و او گفت: «بودن در کنار هم‌تیمی‌ها که همیشه خوب است. اینجا جو خوبی وجود دارد و همیشه بازگشت به فرانسه با هم‌تیمی‌هایم جذاب است.»او پیش از بازی نیز با اسکای مصاحبه کرده و باعث تقویت شایعات شده بود. او گفته بود: «همیشه صحبت‌های زیادی مطرح می‌شود اما اوضاع همین است. من با منچستر قرارداد دارم. آینده من در حال حاضر در منچستر است و من هنوز با این تیم قرارداد دارم. در حال حاضر در منچستر بازی می‌کنم اما کسی چه می‌داند در ماه‌های آینده چه خواهد شد.»

گفته می‌شود پوگبا به هم‌تیمی‌هایش گفته که قصد ترک منچستریونایتد را دارد. اینکه این اتفاق بیفتد یا نه بستگی به نظر اد وودوارد، معاون اجرایی منچستریونایتد دارد. یونایتد تاکنون گفته این بازیکن 25ساله فروشی نیست.پوگبا درباره رابطه‌اش با مورینیو هم صحبت کرده است: «رابطه ما یک رابطه صرف مربی و بازیکن است. این درست است اما یک چیز را تضمین می‌کنم: اینکه همیشه با صد درصد توان بازی می‌کنم و فرقی ندارد کدام مربی هدایت منچستریونایتد را به عهده داشته باشد، در هر صورت با تمام توان بازی خواهم کرد. بیشتر از این نمی‌توانم در این باره صحبت کنم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز