خبرگزاری کار ایران

همگام با جام‌جهانی۲۰۱۴ - برزیل؛

انگلیس صفر - کاستاریکا صفر؛ وداع تلخ سه شیرها در روز صعود کاستاریکا

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۱۱۴

انگلیس و کاستاریکا در دیگر دیدار همزمان گروه چهارم در ورزشگاه مینیرائو در شهر بلو هوریزنته به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

دیدار تشریفاتی تیم های ملی فوتبال انگلیس و کاستاریکا از گروه D جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، انگلیس و کاستاریکا در دیگر دیدار همزمان گروه چهارم در ورزشگاه مینیرائو در شهر بلو هوریزنته به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید تا انگلیسی ها تنها با یک امتیاز جام بیستم را ترک کنند.

روی هاجسون در این دیدار تیمش را با چند تغییر به میدان آورد. در ابتدای این دیدار بازیکنان کاستاریکا صاحب چند موقعیت خوب گلزنی شدند که با کم دقتی مهاجمان کاستاریکا این فرصت ها را از دست رفت.

تیم ملی انگلیس هم در اواسط نیمه نخست توسط دنیل استوریج صاحب موقعیت خطرناک شد اما این مهاجم در محوطه جریمه سرنگون شد و داور مسابقه اعتقادی به خطای پنالتی نداشت تا نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم روی هاجسون با به میدان آوردن وین رونی چهره هجومی تری به تیمش داد. رونی که در مسابقه قبل با اروگوئه پایش به گلزنی در جام جهانی باز شد در نیمه دوم صاحب چند موقعیت مناسب شد که با تیزچنگی دروازه بان کاستاریکا از دست رفت.

رونی جدی‌ترین موقعیت انگلیس را با ضربه چیپ از دست داد که دروازه‌بان کاستاریکا با هوشیاری مانع از فروپاشی دروازه تیمش شد. به این ترتیب بر خلاف پیش‌بینی‌ها تیم‌های کاستاریکا و اروگوئه از این گروه به مرحله بعد صعود کردند.

تیم فوتبال انگلیس نیز نظیر چند دوره اخیر جام جهانی وداع زودهنگانی با جام بیستم داشت. این تیم بدون کسب امتیاز از دو دیدار قبلی از دور رقابت ها کنار رفته بود و تنها با تساوی در دیدار پایانی به یک امتیاز دست یافت.

کاستاریکا در این جام شگفتی ساز ظاهر شده و حالا باید منتظر باشیم در دور بعد ببینیم چه اتفاقاتی در انتظار این تیم است.

روی هاجسون و تیمش در جام بیستم چنگی به دل نزدند و عملکرد خوبی را از این تیم ندیدیم. حالا هاجسون می ماند و تیمی که باید برای جام ملت های اروپا دوباره بسازد و بدون شک شاهد تیمی متفاوت از از جام بیستم خواهیم بود.

جدول رده بندی گروه D

۱ - کاستاریکا با ۷ امتیاز

۲ - اروگوئه با ۶ امتیاز

۳ - ایتالیا با ۳ امتیاز

۴ - انگلیس با یک امتیاز

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز