خبرگزاری کار ایران

تلاش می‌کنیم آقای‌گل پرسپولیسی باشد؛

نوروزی: می‌خواهم در جام ملت‌ها عضو تیم ملی باشم / آلمان قهرمان جام‌جهانی‌ می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۱۷۴

امسال فورواردهای هجومی داریم و امیدوارم تفاضل گل خوبی ایجاد کنیم و آقای‌گل مسابقات هم از بچه‌های ما باشد.

هافبک – مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خط هجومی پرسپولیس مثل همیشه ترافیک دارد. این مساله کار ما را سخت می‌کند ولی این به نفع پرسپولیس تمام می‌شود چون اینجا رقابت سالمی داریم.

به گزارش ایلنا، هادی نوروزی افزود: تمرینات سخت این روزه را به امید کسب قهرمانی برای پرسپولیس پشت سر می‌گذاریم. ۱۴ روز طاقت‌فرسا در اردبیل داشتیم و فشار تمرینات با روزی دو جلسه تمرین در تهران ادامه دارد.

وی درباره ترافیک بوجود آمده در خط هجومی سرخ‌پوشان ادامه داد: تقریبا هر سالا همینطور بوده است. می‌شود گفت در این فصل هم بیشترین ترافیک را در خط هجومی داریم. اگر رقابت سالم نبود، شاید این مساله، مشکل به حساب می‌آمد، اما برای پرسپولیس یک مزیت است. اینجا رقابت سالمی داریم. این شرایط کار ما را سخت می‌کند و باید بیشتر تلاش کنیم و فکر می‌کنم همین مساله به نفع تیم تمام خواهد شد.

مهاجم – هافبک پرسپولیس درباره سایر خطوط تیم خاطرنشان کرد: ما باید در سه جام شرکت کنیم و انتظارات بالا است. به این منظور بازیکنان خوبی داریم، ملی‌پوشان بزرگی داریم که حضورشان کمک زیادی خواهد کرد. امیدوارم تمام بچه‌ها ماندگار شوند تا همراه هم به هدفی که داریم برسیم. به طور قطع کادر فنی و باشگاه مسائل را دقیق دنبال می‌کنند و شرایط خوبی را برای شروع فصل بعد بوجود می‌آورند. سال قبل هم در ابتدا بعضی روی پرسپولیس نظر مثبت نداشتند، اما شرایط عوض شد.

نوروزی درباره اینکه در کدام پست بازی خواهد کرد، تصریح کرد: این را سرمربی مشخص می‌کند. من چند سال با علی دایی کار کردم. شناخت کامل روی بازی من دارد. تا به حال در چند پست بازی کردم، ولی در زمان علی دایی بیشتر به عنوان مهاجم سمت راست بازی کردم. در نفت هم در این پست بودم که خوب بود ولی باز هم بستگی به این دارد که کادر فنی چه برنامه‌ای داشته باشد. به هر حال امسال فورواردهای هجومی داریم و امیدوارم تفاضل گل خوبی ایجاد کنیم و آقای‌گل مسابقات هم از بچه‌های ما باشد.

بازیکن با سابقه پرسپولیس با اشاره به رقابت‌های جام جهانی گفت: بازی‌های آخر شب را که نمی‌توان دید ولی من هم بعد از ایران، طرفدار اسپانیا بودم که حذف شد. فکر می‌کنم آلمان قهرمان جام‌جهانی بشود. بازی آلمان را خوب دیدم. تیمی که همیشه در نیمه نهایی حاضر است و حرف برای گفتن دارد.

نوروزی در پایان افزود: می‌خواهیم امسال قهرمانی را به هواداران هدیه کنیم. امیدوارم در ادامه نیم فصل خوبی که در نفت داشتم برای پرسپولیس بازی‌های خوبی انجام بدهم و بتوانم خودم را برای جام ملت‌ها به تیم ملی برسانم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز