خبرگزاری کار ایران

به همت اموربانوان شورای شهر پردیس صورت گرفت؛

توانمندسازی بانوان با راه اندازی غرفه های دائمی «کارآفرینی» در پردیس

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۱۶۷

نمایشگاه دائمی کارآفرینی به منظور حمایت از تولید و توانمندسازی بانوان شهر پردیس راه اندازی می شود.

به گزارش ، سیده مریم موسوی جوردی رئیس کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر پردیس شب گذشته در حاشیه بازدید از نمایشگاه موقت تولیدات بانوان کارآفرین پردیس گفت:توانمندسازی بانوان، کمک به گردش اقتصادی خانواده ها بوده و راه اندازی غرفه های فروش محصولات «کارآفرینی» در پردیس می تواند گام بزرگی در این راستا باشد.

وی با بیان اینکه بانوان، نیمی از جمعیت هر جامعه ای را تشکیل می دهند، اظهارداشت:  این قشر در صورت ارتقای سطح دانش، توانمندسازی اقتصادی و رشد اجتماعی می توانند تاثیر بسزایی بر پیشرفت کشور داشته باشد و در پردیس  بانوان فعال و کارآفرین بسیاری داریم که استقبال خوبی هم از برپایی نمایشگاه ها داشته اند.

وی ادامه داد: از سوی دیگر، بانوان بعنوان محور اصلی خانواده با حضوری موثر در مباحثی نظیر تولید، اشتغال، دانش افزایی، توسعه فرهنگی و ... قادر خواهند بود با تربیت فرزندانی سالم و صالح، نسلی شکوفا و در نتیجه آینده ای روشن را پیش روی فردای ایران اسلامی ترسیم کنند.

این مقام مسئول اضافه کرد: از این رو، مجموعه شورای اسلامی شهر پردیس در دوره پنجم با توجه به اهمیت جایگاه این قشر، نسبت به ایجاد کمیسیون امور بانوان و به دنبال آن تدوین برنامه های متنوع اقدام کرد.

به گفته رئیس کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر پردیس، از جمله برنامه های این مجموعه که از پنجشنبه شب  گذشته آغاز شده، راه اندازی نمایشگاه بانوان کارآفرین شهر است.

موسوی جوردی تصریح کرد: این نمایشگاه با هدف تحقق شعار سال جاری یعنی «حمایت از کالای ایرانی» در 20 غرفه و در سه بوستان شهر پردیس برپاشده است. 

این مقام مسئول در پایان بیان داشت: به زودی با پیگیری های صورت گرفته، نمایشگاه دائمی کارآفرینی به منظور حمایت از تولید و توانمندسازی بانوان شهر پردیس راه اندازی می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز