خبرگزاری کار ایران

معاون هلال‌احمر سمنان خبر داد:

انحراف یک دستگاه اتوبوس در محور سمنان با 40 مصدوم

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۵۶۵

معاون امداد و نجات هلال‌احمر سمنان از انحراف یک دستگاه اتوبوس در محور سمنان-دامغان و سقوط از پل خبر داد و گفت: خوشبختانه این حادثه فوتی نداشت و مصدومان به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گزارش ایلنا، علی‌ یحیایی بابیان اینکه یک دستگاه اتوبوس در کیلومتر ۷۱ محور سمنان-دامغان از جاده منحرف و از روی پل سقوط کرد، اظهار داشت: این حادثه ساعت چهار و ۲۰ دقیقه بامداد امروز پنج‌شنبه به وقوع پیوست که بعد از تماس با سامانه ۱۱۲ بلافاصله نیروهای امدادی هلال‌احمر و اورژانس در محل حاضر شدند.

وی افزود: این حادثه، ۴۰ نفر مصدوم و ۴۹ حادثه‌دیده داشت که دو نفر از آسیب دیدگان توسط نیروهای واکنش سریع هلال‌احمر و اورژانس به بیمارستان کوثر سمنان منتقل شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان سمنان بابیان اینکه در محورهای استان سمنان هفت پایگاه سیار و ۱۱ پایگاه ثابت آماده ارائه خدمات به مسافران هستند، بیان داشت: با توجه به اینکه در ایام پایانی تعطیلات تابستانی قرار‌داریم و با حجم تردد در محورهای استان مواجه‌هستیم از مسافران می‌خواهیم چنانچه در طی مسیر نیاز به درمان و دارو داشتند به این پایگاه‌ها مراجعه کنند و هنگام خستگی و خواب‌آلودگی از ادامه مسیر صرف‌نظر کرده و بعد از استراحت به مسیر ادامه دهند تا شاهد حوادث تلخ و جبران‌ناپذیر نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز