خبرگزاری کار ایران

کارنامه داوطلبان واجد شرایط گزینش دوره ارشد امروز ساعت ۱۲ منتشر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۴۹۱

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار کارنامه داوطلبان واجد شرایط گزینش دوره ارشد خبر داد.

حسین توکلی (مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور) به خبرنگار ایلنا گفت: براساس برنامه زمانی اعلام شده در اطلاعیه‌ای که به همراه فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۷ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی درج شده، برای داوطلبان واجد شرایط گزینش کارنامه‌ای حاوی اطلاعات لازم شامل رتبه داوطلب و آخرین رتبه پذیرفته شده در هر یک از کد رشته‌های انتخابی و سهمیه مربوط تنظیم شده است.

وی افزود: کارنامه این داوطلبان امروز پنجشنبه ۱۵ شهریورماه ساعت ۱۲ ظهر بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org منتشر می‌شود.

مشاور عالی سازمان سنجش تاکید کرد: هرگونه تغییر رشته، تغییر گرایش و نقل و انتقال پذیرفته شدگان در حیطه وظایف این سازمان نبوده و ترتیب اثر داده نمی‌شود.

توکلی اظهار داشت: باتوجه به کنترل‌های متعدد و بررسی‌های صورت گرفته از صحت نتایج اعلام شده اطمینان حاصل و داوطلبان پس از دریافت کارنامه از طریق سایت سازمان سنجش در صورتی که در خصوص مندرجات کارنامه مذکور و یا انتخاب رشته خود سوال داشته باشند تا پایان روز جمعه ۳۰ شهریورماه می‌توانند از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی در سایت سازمان اقدام کنند.

وی عنوان کرد: داوطلبان باید از ارسال نامه پستی و مراجعه حضوری اکیدا خودداری کنند و همچنین به موارد مطرح شده از راه‌های دیگر و بعد از تاریخ اعلامی به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: داوطلبان می‌توانند سوالات خود را در ساعات اداری با شماره تلفن ۴۲۱۶۳ – ۰۲۱ واحد پاسخگویی غیرحضوری روابط عمومی سازمان درمیان گذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز