خبرگزاری کار ایران

توکلی خبر داد

نتایج آزمون ارشد فردا اعلام می شود

asdasd
کد خبر : ۳۰۱۱۹۰

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج نهایی آزمون ورودی دوره کار‌شناسی ارشد ناپیوسته ۹۴ در روز دوشنبه نهم شهریور ماه خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسین توکلی اظهار داشت: اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون ورودی دوره کار‌شناسی ارشد ناپیوسته ۹۴ فردا دوشنبه روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www. sanjesh. org قرار می‌گیرد.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به اینکه ۸۱۳ هزار و ۱۳ داوطلب ثبت نام کردند که این آمار نسبت به آمار داوطلبان آزمون کار‌شناسی ارشد ۹۳ تعداد ۱۳۷ هزار و ۴۱۶ نفر کمتر بود، گفت: از تعداد ۸۱۳ هزار و ۱۳ داوطلب ثبت نام کننده ۴۲۱ هزار و ۱۹۷ نفر زن و ۳۹۱ هزار و ۸۱۶ نفر مرد بودند و ۸۰ هزار و ۸۳۱ داوطلب علاوه بر انتخاب کد رشته امتحانی اول نسبت به انتخاب کد رشته امتحانی دوم از میان کد رشته‌های امتحانی شناور اقدام کردند که از این تعداد ۳۸ هزار و ۲۸۴ نفر زن و ۴۲ هزار و ۵۴۷ نفر مرد بوده‌اند.

مشاور عالی سازمان سنجش عنوان کرد: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته ضرورت دارد بر اساس برنامه زمانی مربوط به سایت سازمان سنجش مراجعه کند و بعد از دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته و مطالعه دقیق آن نسبت به انتخاب حداکثر ۱۰۰ کد رشته محل از میان کد رشته محل‌های تحصیلی مورد علاقه اقدام نمایند و کد رشته محل‌های انتخابی را به ترتیب اولویت علاقه در فرم ثبت نام وارد نمایند.

توکلی ادامه داد: از میان ۴۲۹ هزار و ۶۸۸ داوطلب مجاز به انتخاب رشته، ۳۰۷ هزار و ۶۶۱ داوطلب نسبت به انتخاب رشته اقدام نموده‌اند که از این تعداد ۱۵۵ هزار و ۸۰۳ نفر زن و ۱۵۱ هزار و ۸۵۸ نفر مرد بوده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز