خبرگزاری کار ایران

با تصویب فرمانده کل ارتش؛

جانشین فرمانده و معاون هماهنگ‌کننده جدید نهاجا منصوب شدند

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۳۴۲

امیر سرتیپ دوم خلبان حمید واحدی و امیر خلبان مهدی هادیان با تصویب فرمانده کل ارتش بعنوان جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش و معاون هماهنگ‌کننده جدید این نیرو منصوب شدند.

به گزارش ایلنا، با پیشنهاد امیر سرتیپ خلبان نصیرزاده و تصویب فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران،  امیر سرتیپ دوم خلبان حمید واحدی به سمت جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش و امیر سرتیپ دوم خلبان مهدی هادیان به سمت معاون هماهنگ‌‌‌کننده این نیرو منصوب شدند.

امیر سرتیپ خلبان نصیرزاده طی سخنانی در مراسم تکریم و معارفه جانشین فرمانده و معاون هماهنگ‌کننده قدیم و جدید نیروی هوایی که با حضور حجت‌الاسلام سید احمد قاضی رئیس عقیدتی سیاسی نهاجا، امیر سرتیپ عبدالکریم بنی‌طرفی رئیس سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و دیگر فرماندهان و مسئولان در ستاد نیروی هوایی برگزار شد، خطاب به فرماندهان گفت: این مسئولیتی که بر عهده دارید یک میدان آزمایش بسیار سخت و پرمسئولیت است و ما باید با توکل بر خداوند متعال در این میدان قدم برداریم تا بتوانیم موفق باشیم و این را بدانیم در چه جایگاهی قرار داریم و چه مردان بزرگی در این جایگاه ها بودند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش افزود: ما با یک دشمن قسم خورده روبه‌رو هستیم که در ابعاد مختلف سخت، نیمه‌‌سخت و نرم به ما تهاجم کرده و در چنین شرایطی باید با تمام قوا پای کار باشیم و شبانه‌روز تلاش کنیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با تاکید بر لزوم هوشیاری همیشگی در مقابل دشمنان اظهار داشت: دشمن درصدد این است که با جنگ نرم و تهدیدات نرم نیروی ما را تحلیل ببرد.

نصیرزاده با بیان اینکه شما فرماندهان رسالت سنگینی بر گردن دارید و باید در این مسیر گام‌های موثر برداریم، تصریح کرد: ما باید تلاش کنیم که نیروی هوایی با جان و دل کار کند و مهمترین عامل در این راه پرهیز از اشرافی‌گری، افزایش بصیرت، مانوس بودن با قرآن، ولایتمداری و توکل به خداوند متعال است.

وی در پایان از زحمات و تلاش های امیر سرتیپ قراباغی معاون هماهنگ‌‌کننده سابق نهاجا تقدیر کرد.

گفتنی است امیر سرتیپ دوم خلبان واحدی جانشین نیروی هوایی ارتش پیش از این مسئولیت‌‌هایی همچون جانشین بازرسی و ایمنی نهاجا، فرماندهی پایگاه شهید فکوری تبریز و معاونت بازرسی ارتش را برعهده داشته است. امیر سرتیپ دوم خلبان هادیان نیز مسئولیت‌‌‌‌هایی همچون جانشینی پایگاه نوژه، فرماندهی پایگاه شهید یاسینی و فرماندهی دانشگاه شهید ستاری را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز