خبرگزاری کار ایران

توسط هواپیماهای جنگنده نیروی هوایی ارتش؛

مسابقات تیراندازی هوا به زمین و بمباران تاکتیکی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۷۲۳

مسابقات تیراندازی هوا به زمین و بمباران تاکتیکی توسط هواپیماهای جنگنده نیروی هوایی ارتش به مدت ۳ روز و با شرکت کلیه پایگاه‌های این نیرو با رمز یا ابوالفضل العباس (ع) در پایگاه هوایی شهید نوژه همدان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در مسابقات تیراندازی هوا به زمین و بمباران تاکتیکی توسط هواپیماهای جنگنده نیروی هوایی ارتش، انوع هواپیماهای اف ۴، اف ۵، اف ۱۴، سی ۱۳۰، ۷۰۷، ایلوشین و صاعقه از پایگاه‌های تابعه این نیرو شرکت داشتند.

بر پایه این گزارش، در روز پایانی این مسابقات که  امیر سرتیپ محمد حسین دادرس جانشین فرماندهی کل ارتش و امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش حضور داشتند، خلبانان جوان نیروی هوایی ارتش  همچون روزهای گذشته بخشی از قابلیت و توان این نیرو را با انجام تاکتیک‌های تیراندازی و با استفاده از بمب‌ها و راکت‌های مشقی به نمایش گذاشتند.

در این مسابقات سناریو‌های متعددی از جمله تیراندازی هوا به زمین و بمباران تاکتیکی نیروی هوایی ارتش با هدف ارتقا سطح مهارت فرماندهان در تصمیم‌گیری‌ها و نمایش اقتدار و آمادگی این نیرو به منظور بازدارندگی در برابر تهدیدات منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای انجام شد.

گفتنی است، آمادگی رزمی خلبانان شکاری، تقویت مهارت تیراندازی و بالا بردن آموزش و مهارت کارکنان فنی در آماده‌سازی هواپیماهای شکاری از جمله اهداف مسابقات تیراندازی هوا به زمین و بمباران تاکتیکی توسط هواپیماهای جنگنده نیروی هوایی ارتش محسوب می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز