خبرگزاری کار ایران

با حضور رئیس هیئت مدیره انجام شد:

برگزاری مراسم تکریم و معارفه سرپرست شعب بانک قرض الحسنه مهرایران در استان بوشهر

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۲۸۶

مراسم تودیع و معارفه مدیرشعب بانک قرض الحسنه مهرایران در استان بوشهر با حضور پدرام رییس هیات مدیره، امامی عضو هیات مدیره و نجدی مدیر امور استان ها در محل سالن اجتماعات ساختمان سرپرستی استان برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، در این مراسم، رضا صابری به عنوان سرپرست جدید شعب استان بوشهر معرفی و از تلاشها و خدمات غلامرضا پاساد، تجلیل و قدردانی بعمل آمد.

پدرام رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران ضمن قدردانی از زحمات و خدمات مدیریت سابق استان طی ۹ سال فعالیت صادقانه و دستیابی به آمار قابل توجه در تمامی حوزه های عملکردی، برای صابری، سرپرست جدید نیز آرزوی موفقیت کرد و همدلی بیش از پیش تمامی کارکنان واحدهای صف و ستاد استان برای تحقق هرچه مطلوبتر اهداف ترسیمی و اعتلای روافزون نام و برند بانک خواستار شد.

در ادامه این مراسم، امامی عضو هیات مدیره با تجلیل از شخصیت و تقدیر از عملکرد مدیریت سابق استان بوشهر، حضور طولانی مدت پاساد در عرصه بانکداری و تجربیات ارزنده وی را مورد اشاره قرار داده و خاطر نشان کرد: مدیریت جدید استان فردی جوان، با انگیزه و پرتلاش در بانک قرض الحسنه مهر ایران است.

نجدی مدیر امور استان های بانک قرض الحسنه مهرایران نیز در سخنانی، جایگاه کنونی و موفقیت های حاصله در استان بوشهر را مرهون مدیریت صحیح و نیز تلاش های بی شائبه یکایک همکاران دانست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز