خبرگزاری کار ایران

سرنگ چگینی:

رعایت معیارهای سازمان نظام وظیفه به دست فرماندهان امکان‌پذیر است

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۸۴۴

معاون وظیفه عمومی استان البرز گفت: یکی از اهداف عالی مجموعه معاونت وظیفه عمومی استان، رسیدگی به درخواست مشمولان است و رعایت معیارهای سازمانی به دست فرماندهان امکان پذیر می شود.

به گزارش ایلنا، سرهنگ محمدرضا چگینی در جلسه تعامل با مدیران کل ادارات مرتبط در امور معافیت‌های استان البرز با اشاره به موضوعات مربوط به معافیت‌های مشمولان و چالش‌های موجود گفت: رسیدگی به درخواست‌های مشمولان یکی از اهداف عالی مجموعه معاونت وظیفه عمومی استان البرز است.

وی افزود: با توجه به اینکه اکثر مراجعان به حوزه نظام وظیفه را جوانان تشکیل می‌دهند کارکنان این معاونت باید در مباحث روزآمدی و کارآمدی پیشتاز باشند و کار مراجعان را به بهترین وجه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهند چرا که این امر باعث ارتقا وجه پلیس بین قشر جوان کشور می‌شود.

این مقام انتظامی افزود: تکریم ارباب رجوع باعث افزایش سرمایه‌های اجتماعی پلیس می‌شود و جوانانی که به معاونت وظیفه عمومی مراجعه می‌کنند نتایج تعاملات با پلیس را به خانواده‌های خود منتقل می‌کنند و این امر بیانگر اهمیت این بخش از پلیس در ارائه وجهه‌ای کارآمد به جامعه است و بر نگرش کلی آن تأثیر مستقیم دارد.

چگینی با اشاره به اهمیت تکریم ارباب رجوع در نیروی انتظامی گفت: خدمت‌گزاری به مردم و رسیدگی به امورات مراجعان به نحو احسن از موضوعات مهمی است که به آن توجه ویژه می‌شود.

معاون وظیفه عمومی استان البرز بیان داشت: انضباط عنصر انسجام‌بخش و قوام دهنده نیروهای مسلح است که بدون آن هیچ سنگی روی سنگ بند نمی‌شود؛ هدف از انضباط، ایجاد رفتار مطلوب و رعایت معیارهای سازمانی است که این مهم به دست فرماندهان امکان پذیر می‌شود.

گفتنی است، در پنج ماهه نخست سال‌جاری حدود پنج هزار نفر از مشمولان البرزی به خدمت نظام وظیفه اعزام شدند و برای بیش از 9 هزار نفر مجوز تحصیلی و برای حدود 300 نفر مجوز خروج از کشور صادر شده است. طی این مدت تعداد 900 پرونده کفالت و یک‌هزار و و 600 پرونده معافیت پزشکی نیز در معاونت نظام وظیفه فرماندهی انتظامی استان البرز بررسی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز