خبرگزاری کار ایران

تصویبِ اصلاحات جذبِ حق‌التدریسی‌ها در مجلس/امیدواریم سال بعد سر کلاسِ درس باشیم

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۸۳۵

طرح الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش تصویب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جلسه علنی صبح امروز مجلس، طرح الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش تصویب شد.

معلمان حق‌التدریس می‌گویند: از این اتفاق خرسندیم و امیدواریم حالا که منابع مالی جذب، پیش‌بینی شده، آموزش و پرورش این قانون را اجرا کند و به سال‌ها سرگردانی و بلاتکلیفی ما خاتمه دهد.

پیش از این شورای نگهبان، ایراداتی به این طرح وارد کرده بود که به نظر می‌رسید مربوط به بار مالی و تعهدات ریالی طرح باشد.

حالا معلمان حق‌التدریس می‌گویند: از نمایندگان مجلس به خاطر سرعت عمل در اصلاح طرح، رضایت داریم و امیدواریم سال آموزشی در شرف وقوع، سر کلاسى درس باشیم.

در اصلاحیه مصوب مجلس آمده است:

ماده الحاقی- یک ماده به شرح زیر به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش مصوب 15 مهرماه سال 88 و اصلاحات و الحاقات بعدی آن الحاق می‌شود:

ماده الحاقی - وزارت آموزش و پرورش مکلف است مشمولان قانون اصلاح تبصره (10) ماده (17) قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش را با رعایت موارد ذیل استخدام کند.

4 - بارمالی این قانون از محل حذف حقوق دریافتی حق‌التدریسی‌های تبدیل شده در این قانون در بودجه سنواتی تامین می‌شود.

بند (4) ماده الحاقی به شرح زیر اصلاح می‌شود:

اجرای حکم این قانون منوط به پیش‌بینی منابع لازم در قوانین بودجه سنواتی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز