خبرگزاری کار ایران

بدری در تذکر شفاهی:

مردم زیر فشار تورم افسارگسیخته له شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۷۳۹

نماینده مردم اردبیل خطاب به رئیس جمهور گفت: مردم زیر فشار تورم افسارگسیخته له شده‌اند، عملکرد ضعیف دولت در اقتصاد موجی از ناامیدی و سرخوردگی ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، صدیف بدری در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت:در توزیع منابع کشور و بیت‌المال عدالت اجرا شود، توزیع متوازن می تواند به حل معضل بیکاری و جلوگیری از مهاجرت بی‌رویه و گسترده از نقاط مرزی به نقاط مرکزی جلوگیری کند.

وی تاکید کرد: این مهاجرت‌ها در کلانشهرها بحران‌های جدی نظیر آلودگی هوا، ترافیک را ایجاد می‌کند که حل آن در گرو عمل به اصل۳ و ۴۳ قانون اساسی از سوی دولت است.

نماینده مردم اردبیل خطاب به رئیس جمهور، گفت: عملکرد اقتصادی ضعیف شما موجی از سرخوردگی و ناامیدی را نه تنها در میان منتقدان جنابعالی بلکه در میان طرفداران دولت نیز ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: تورم افسارگسیخته و جهش تصاعدی و کنترل نشده قیمت علاوه بر فشار مضاعفی که بر اقشار ضعیف وارد کرده طبقه متوسط را نیز مستأصل کرده است. آقای روحانی مسئول این بی تدبیری کیست؟ چه کسی مسئول اجرای عدالت است؛ در حالی که ۶ سال از عمر دولت شما سپری می‌شود؛ مردم دستاوردی جز پروژه شکست برجام ندیده‌اند. مردم زیر فشار تورم افسارگسیخته له شده‌اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز