خبرگزاری کار ایران

بررسی نقل و انتقالات تیم‌های لیگ برتر:

جدایی ستاره‌ها در آستانه حضور در آسیا

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۶۵۳

سایپا دو مهره کلیدی خودش را در آستانه آسیایی شدن از دست داده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سایپا پس از کسب نتایج درخشان در فصل گذشته حالا باید خود را آماده ی جدال در سه جبهه کنند که این امر مستلزم حفظ شاکله‌ی اصلی تیم و جذب بازیکنان موثر برای حضور پرقدرت در این سه تورنمنت است.

علی دایی با تجربه‌ی گرانبهایی که در این سالها در مربیگری کسب کرده به خوبی می‌داند که برای شرکت در این سه تورنمنت باید تیم را به بهترین شکل آماده حضور در رقابت‌ها کند و به همین منظور هم بازیکنان موثری را برای جایگزینی یارهای از دست رفته خود در نظر گرفته بود.

رحیم زهیوی و عبدالله ناصری از فولاد خوزستان، علی دشتی از پارس جنوبی جم، محمدامین حاج‌محمدی از خونه به خونه بابل، محمد صادق بارانی از نساجی مازندران و معین عباسیان از پدیده بازیکنانی بودند که دایی برای حضور پر قدرت در فصل جاری جذب تیم سایپا کرد .

البته تیم سایپا بازیکنان تاثیرگذاری را از دست داد که مهمترین آنها علی قلی‌زاده پدیده ی لیگ برتر در فصل گذشته بود که حتی نظر کارلوس کی‌روش را به خود جلب کرد و به عنوان بازیکن فهرست انتظار همراه با تیم ملی به جام جهانی اعزام شد و بعد از جام جهانی هم به عنوان بازیکن آزاد به تیم شالروای بلژیک رفت .

از دیگر بازیکنانی که از سایپا جدا شدند می‌توان به محمدرضا اخباری، اللهیار صیادمنش، محمددانشگر، احمد مهدی‌زاده،  ایوب کلانتری، محمدحسین کنعانی زادگان و حامد شیری نیز اشاره کرد.

در این میان مهدی ترابی بهترین بازیکن چند فقضل گذشته ی سایپا هم با عقد قرارداد دو ساله به پرسپولیس پیوست اما با توجه محرومیت سرخپوشان تهرانی از جذب یار این بازیکن با تفاهم نامه‌ی دو جانبه میان دو باشگاه نیم فصل اول را در سایپا خواهد گذراند.

بازیکنان ورودی

رحیم زهیوی – عبدالله‌ ناصری - علی‌ دشتی- محمد‌امین حاج‌محمدی – صادق‌ بارانی - معین عباسیان

بازیکنان خروجی

اللهیار صیادمنش – محمد دانشگر – ایوب کلانتری - مهدی ترابی – محمدرضا اخباری - احمد مهدی‌زاده - محمدحسین کنعانی‌زادگان - حامد شیری - علی قلیزاده

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز