خبرگزاری کار ایران

حفظ ستاره‌ها و جذب چند مهره کلیدی

برنامه‌های دایی و سایپا پس از آسیایی شدن

asdasd
کد خبر : ۶۱۹۱۴۳

سایپا با قطعی شدن حضورش در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا برنامه ویژه‌ای برای حضور در این رقابت‌ها دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سایپا در فصل هفدهم موفق شد با حضور در رتبه چهارم جدول شانس گرفتن سهمیه پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا را به خود اختصاص دهد و برای قطعی شدن حضورش در این مرحله نیازمند قهرمانی استقلال در جام حذفی بود.

پس از پیروزی آبی‌پوشان بر خونه به خونه در فینال جام حذفی و قهرمانی این تیم و اعلام فدراسیون فوتبال مبنی بر سهمیه 1+3 ایران در رقابت‌های فصل آینده، سهمیه پلی‌آف سایپا هم قطعی شد تا این باشگاه برای حضور به عنوان نماینده ایران در این بازی‌ها آماده شود.

مسئولان باشگاه در برنامه‌ای که از علی دایی گرفته بودند دو پلن در پیش داشتند که با توجه به حضور یا عدم حضور آنها در رقابت آسیایی تهیه شده بود و حالا باید مهیای حضور در این بازی‌ها شوند.

بدین ترتیب سایپایی‌ها قرار است با افزایش بودجه خود علاوه بر حفظ مهره‌های کلیدی از جمله ترابی و قلی‌زاده، چند بازیکن کارآمد هم جذب کرده و با تیمی تقویت شده در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کنند. در حال حاضر اکثر بازیکنان سایپا با این باشگاه قرارداد دارند و تنها علی قلی‌زاده است که نیاز به تمدید قرارداد دارد.

حاضر قلی‌زاده مشغول مذاکره با شارلوای بلژیک است و به احتمال زیاد به این تیم خواهد پیوست ولی اگر به توافق نرسد و تصمیم به بازی در لیگ ایران داشته باشد بعید است مقصدی جز سایپا داشته باشد.

فهرست خرید سایپا هم هنوز رسانه‌ای نشده ولی شنیده می‌شود چند جذب بازیکن با کیفیت خارجی در دستور کار مدیران باشگاه قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز