خبرگزاری کار ایران

دایی: بازی با ذوب‌آهن برای ما حکم فینال را دارد/ کاری با دیگران ندارم و همیشه حرف حق را می‌گویم

asdasd
کد خبر : ۵۹۱۵۱۹

سرمربی سایپا در مورد دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن صحبت کرد.

به گزارش ایلنا،‌ علی دایی در نشست خبری قبل از بازی با ذوب آهن پاسخ خبرنگاران را داد:

 

نیاز به 3 امتیاز داریم

فردا با بهترین تیم نیم فصل روبه رو می شویم. این تیم جایگاه خوبی در جدول دارد. ما برای ماندن در بالای جدول نیاز به سه امتیاز بازی داریم. با احترام به قلعه نویی و ذوب‌آهن می‌رویم تا سه امتیاز را بگیریم. فردا بازی خیلی سختی خواهد بود. ما همه توانمان این است تا روند پیروزی های ذوب آهن را قطع کنیم.

 

حضور مدافع غنایی؟

ما به دنبال تقویت تیممان هستیم. از طرفی به دنبال شکل دادن به تیم سال بعدمان هستیم. بازیکن ما غنایی است و سال قبل از 3 مدافع برتر کشورش بوده است. او یک بازی ملی هم مقابل آمریکا دارد. در کل مدافع خیلی خوبی است. متاسفانه تا الان آی تی سی او نیامده تا بتوانیم از این بازیکن استفاده کنیم.

 

بازی فردا فینال است

بازی فردا حکم فینال را برای ما دارد. ما فاصله امتیازیمان سه است و اگر ببریم خود را به این تیم می رسانیم. بازی فردا از 6 امتیاز هم گذشته است. ما 8 بازی دیگر هم داریم و همه بازی ها فینال است. برای کسب سهمیه باید همه بازی ها حکم فینال را داشته باشند.

 

اطلاعات از بازیکن غنایی؟

من اطلاعی نداشتم. ولی او بازیکن بسیار خوبی است و جزو بازیکنان با اخلاق و خوبی است که از وقتی آمده جایش را بین بازیکنان باز کرده است.

 

مشکلات خط دفاعی؟

ما در دو سه هفته قبلی گلی به آن شکل دریافت نکردیم. بازی قبل مساوی بدون گل شد و بازی قبل از آن هم یک بر صفر بردیم. قبل از آن هم بازی ما دو بر یک شده است. تیم ما در کار دفاعی خوب کار می کند. با آمدن رمضانی سعی کردیم دفاع را از جلو شروع کنیم و این باعث شده حریفان نتوانند به خوبی روی ما فشار ایجاد کنند. تیم خیلی بهتر شده و مطمئن باشید فردا می‌‌رویم تا ببریم و در دفاع هم کارهای خوبی کرده‌ایم تا گل نخوریم.

 

اختلاف علی کریمی با تاج؟

من هیچوقت نخواستم داور را تحت تاثیر قرار دهم. من از حقم دفاع کرده‌ام. در دنیا اینگونه است. این جزوی از زیبایی‌های فوتبال است و شما ربات نیستید که عکس‌العمل نداشته باشید. ما هم اشتباه می‌کنیم. ما چند بازی است کاری به داوری نداریم و کار خودمان را می‌کنیم. مطمئنا داوری‌ها خیلی وقت‌ها، بوده که ما ناراضی بوده باشیم ولی گذشته است. من فکر می‌کنم 10 امتیاز را از داوری از دست داده‌ایم ولی الان کاری از دست ما ساخته است. من کاری به این حرف‌ها ندارم. من کار خودم را می‌کنم و فکر می‌کنم همه هم می‌دانند که جایز‌الخطا هستیم. در بیشتر موارد من حق را گفته‌ام و چیزهایی را گفته‌ام که بعدا ثابت شده است.

 

سایپا پارسال برای بقا رقابت می کرد

ما بر اساس اینکه بازیمان در خانه است یا نه تمرین می کنیم. نوع حملات هم بر این اساس است و مدافعان هم به حمله اضافه می شوند. شاید خالدی بیشتر از  شاه علیدوست جلو بیاید چون از او این مسئله را خواسته ایم. ما باید ذوب آهن را ببندیم. ما باید از نقاط قوتمان بهترین استفاده را کنیم. چرا نباید از قلی زاده و ترابی استفاده کنم؟ شرایط ما را با سال قبل نمی توانید مقایسه کنید. پارسال برای نیافتادن می جنگید ولی ما با وجود تغییرات زیاد به بالای جدول نزدیک شده ایم. مهم است که با یک تیم جدید بتوانید پیشرفت کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز