خبرگزاری کار ایران

دایی: این شکست درسی بود که در اول لیگ اتفاق افتاد/ مگر می‌شود این همه موقعیت داشته باشید و به گل نرسیم؟

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۷۶۲

سرمربی سایپا از شکست سنگین تیمش مقابل پیکان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، علی دایی بعد از شکست ۳ بر صفر مقابل پیکان در نشست خبری در خصوص بازی این تیم اظهار داشت: همانطور که می‌دانید به نظرم تیم ما مستحق شکست نبود، هم نیمه اول خوب بازی کردیم هم نیمه دوم، ولی بر اساس ۲ اشتباه گل خوردیم و نتوانستیم جبران کنیم.

وی ادامه داد: ما در پایان نیمه اول گل بدی خوردیم و نتوانستیم جبران کنیم برای همین سعی کردیم در نیمه دوم جبران کنیم، فوتبال همین است، اگر نزنی گل می‌خوری، باید یاد بگیریم درست بازی کنیم، این شکست درسی بود که در اول لیگ اتفاق افتاد و باید در بازی‌های بعد بهتر باشیم.

وی گفت: من در کل هفته با بچه‌ها صحبت کردم که برد اول ارزشی ندارد و باید در بازی‌های بعد بهتر عمل کنیم، ما باخت سنگینی مقابل پیکان داشتیم و خیلی موقعیت داشتیم و از دست دادیم، مگر می‌شود این همه موقعیت داشته باشید و به گل نرسیم؟ باید از موقعیت‌ها استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا افزود: ما بازیکنان جوان زیادی نداشتیم و همه در لیگ برتر بازی می‌کنند ما باید خط هافبک و دفاعی‌مان را بهتر کنیم تا در ادامه راه موفق باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز