خبرگزاری کار ایران

امیرحسین کریمی: دربی ما برای خودروسازها اهمیت خاصی دارد/ سایپا تیم آماده‌ای را شکست نداده است

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۲۳۶

هافبک پیکان در مورد تقابل با سایپا در هفته دوم می‌گوید.

امیرحسین کریمی در گفت‌گو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط پیکان اظهار داشت: شرایط خیلی خوبی داریم و تمرینات منظمی زیر نظر جلالی انجام می‌دهیم و آماده بازی هفته دوم مقابل سایپا هستیم. روی نقاط ضعف و قوت حریف به خوبی کار کردیم و منتظریم تا در زمین برنامه‌هایمان را پیاده کنیم.

وی در مورد بازی با استقلال گفت: بازی خوبی بود و با توجه به اینکه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شد فکر می‌کنم یک امتیاز هم برای ما خوب بود. ما توانستیم قدرت دفاعی خودمان را نشان دهیم. البته در هفته‌های اول همه تیم‌ها در شرایط بدنسازی هستند و بازی‌ها کیفیت لازم را ندارد.

هافبک پیکان در مورد نتیجه سایپا در بازی با سپیدرود گفت: سایپا تیم خوبی است و شاکله خودش را حفظ کرده است ولی نتیجه بازی رفت نشان از برتری این تیم نسبت به سایر تیم‌ها نبود. سپیدرود شرایط خاص خودش را داشت و دیرتر از همه تیم‌ها بسته شده بود و به هیچ وجه آماده نبود. برای همین پیروزی پر گل سایپا برابر این تیم را نباید ملاک قرار داد.

کریمی در مورد اینکه این دیدار کم اهمیت ترین دربی تهران است عنوان کرد: قطعاً مثل دربی استقلال و پرسپولیس نمی‌شود ولی دربی دو کارخانه خودروسازی است و اهمیت زیادی برای مسئولان دو باشگاه دارد و تاکید زیادی روی این بازی دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز