خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:

اجرای 553 پروژه برق‌رسانی در شهرستان‌های بویراحمد و دنا

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۱۸۳

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای 553 پروژه برق‌رسانی در شهرستان‌های بویراحمد و دنا طی چهار سال گذشته خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "داود راهزادی" در حاشیه بازدید از ایستگاه برق سی‌سخت مرکز شهرستان دنا به روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در چهار سال گذشته 553 پروژه برق‌رسانی در بخش های احداث، اصلاح، توسعه، کاهش تلفات، مدیریت مصرف، روشنایی معابر و برق رسانی روستایی در شهرستان های بویراحمد و دنا با اعتباری حدود 66 میلیارد ریال اجرا شده است.

وی اصلاح، بهینه سازی و توسعه شبکه‌های برق روستاهای بن زرد سفلی، اسلام آباد سپیدار، گنجه ای کهنه، دره بید کوهیار، تنگ سریز، پوله زیلایی، تنگ تامرادی قاید گیوی، دروهان، دیلگون یزدان پور و دلیرچ روستای سفلی را از مهمترین پروژه های اجراشده برق در سال گذشته در این شهرستان ها برشمرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: توسعه و احداث شبکه های نقاط مختلف شهری یاسوج و سی سخت، توسعه و بهبود زیرساخت قدرت مانور پایه های تلسکوپی 2 مداره، کاهش تلفات انرژی شبکه های برق روستایی و شهری و برقدار نمودن  روستاها از محل بند ز تبصره 9 از دیگر پروژه های برقرسانی به بهره برداری رسیده در شهرستان های بویراحمد و دنا در این استان است.

راهزادی با تشریح پروژههای برقرسانی به بهرهبرداری رسیده در سالهای 92 تا 96 در شهرستان های بویراحمد و دنا، خاطرنشان کرد: 148 پروژه برق در سال 94 و 48 پروژه در سال 92 شاهد بیشترین و کمترین پروژه های به بهره برداری رسیده برق در این شهرستان ها هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز