خبرگزاری کار ایران

دادستان دنا در کهگیلویه و بویراحمد:

نسل ما نسل غارتگری شده است/ اگر روند کنونی ادامه یابد حتما دچار بحران‌های شدیدتری می‌شویم

asdasd
کد خبر : ۶۴۳۱۷۱

دادستان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد باتشریح شرایط کنونی ایران ، اظهارداشت: نسل امروز ما نسل غارتگری شده و درحال غارت منابع زمینی و رو زمینی است.

به گزارش ایلنا از یاسوج، سیدعلی ملک حسینی در نشستی باعنوان مدیریت مصرف برق در زمان پیک بار در محل دادگستری شهرستان دنا گفت: ایران با وجود داشتن منابع متعدد الهی اکنون دچار بحران شده و اگر روند کنونی ادامه داشته باشد بطورحتم دچار بحران های شدیدتری خواهیم شد.

وی باضرورت خواندن مدیریت مصرف برق در ایران و شهرستان دنا، خاطرنشان کرد:  نباید فقط به فکر عبور از بحران کنونی بود و باید به فکر رفع بحران‌های سال های آینده هم باشیم.

ملک حسینی با اشاره به اینکه ایران وارد جنگ اقتصادی شده است و باید در این جنگ مدیریت ها بخوبی انجام شود، تصریح کرد: عبور از بحران ها نباید در حد شعار و برگزاری جلسات باشد.

وی گفت: برای مدیریت مصرف برق و آب نباید جزیره ای عمل بکنیم و باید ادارت و دستگاههای اجرایی باهم همکاری های لازم را انجام دهند.

دادستان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: باید جهادی وارد بحث مدیریت مصرف شد و از سویی باید مردم به طور ویژه   در این بین مورد تکریم قرار گیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز