خبرگزاری کار ایران

مدیر برق ناحیه دنا در کهگیلویه و بویراحمد:

شرایط سختی در مصرف برق کشور داریم

asdasd
کد خبر : ۶۴۳۶۷۲

مدیر برق ناحیه دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: اگر مدیریت مصرف برق در شهرستان دنا صورت نگیرد شاهد بحرانی شدن شرایط مصرف برق خواهیم بود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، سید یوسف آبسالان در نشست مدیریت مصرف برق در پیک بار که با حضور دادستان و جمعی از مدیران شهرستان دنا برگزارشد، اظهارداشت: شرایط سختی در مصرف برق در کشور داریم و همه مسئولان ملی و محلی باید با هم همکاری نزدیکی داشته باشند.

وی با اشاره به روند مصرف برق در شهرستان دنا،خاطرنشان کرد: میزان مصرف برق در زمان اوج مصرف بایستی مدیریت شود که اگر مدیریت نشود به طورحتم خاموشی‌های با برنامه اجرا می شود.

مدیر برق ناحیه دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ساعات پیک بار در این شهرستان از ساعت ۱۲ تا ۱۶ و از ساعت ۱۹ تا ۲۳ تعریف شده که می‌طلبد مشترکان برق در این ساعات، مصرف برق خود را مدیریت کنند.

آبسالان، صرفه‌جویی برق توسط کشاورزان شهرستان دنا را ضروری خواند و تصریح کرد: مشوق‌های ویژه‌ای برای کشاورزان این شهرستان درنظر گرفته شده که امیدواریم در تابستان امسال شاهد همکاری آنان با مدیریت برق باشیم.

وی گفت: شهرستان دنا بدلیل موقعیت جغرافیایی از شهرستان‌های پرتردد گردشگری محسوب می شود که برای رفاه آنان بایستی برق پایداری تامین کرده تا شاهد نگرانی آنان در زمان گردش به این شهرستان نباشیم.

مدیر برق ناحیه دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: همکاری تمامی دستگاههای اجرایی و اداری شهرستان برای مدیریت مصرف برق در پیک بار امسال نسبت به سال های گذشته ضروری تر است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز