خبرگزاری کار ایران

حبیب‌زاده در گفت‌وگو با ایلنا خبر داد:

افتتاح فاز اول خیابان ۱۷ شهریور در اوایل پاییز امسال

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۸۶۳

نایب رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر با اشاره به تکمیل مراحل بازگشایی مسیر خیابان ۱۷ شهریور برای وسایل حمل و نقل عمومی گفت: تا اوایل پاییز، این مسیر بازگشایی خواهد شد.

افشین حبیب‌زاده، عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به بازگشایی خیابان ۱۷ شهریور گفت: براساس آخرین گزارش‌هایی که به دست ما رسیده است، در راستای بازگشایی دوربین‌ها در این مسیر در حال نصب است. همچنین جداولی که مسیر رفت و برگشت خودروها را مشخص می‌کنند، اجرا شده است.

عضو کمیسیون حمل و نقل ترافیک شورای شهر درخصوص زمان بازگشایی این خط اظهار داشت: فعالیت در مسیر ۱۷ شهریور در طول ایام سوگواری محرم به صورت موقت به مدت ۱۰ روز متوقف خواهد شد و بعد از پایان دهه محرم اقدامات در راستای بازگشایی مسیر ادامه خواهد یافت.

حبیب‌زاده ادامه داد: در این مسیر اتوبوس‌ها، تاکسی‌ها و سایر وسایل حمل و نقل عمومی امکان تردد دارند. این اقدامات در فاز اول پروژه ۱۷ شهریور اجرا خواهد شد و ان‌شاءالله به زودی شاهد افتتاح آن خواهیم بود. زمان زیادی تا تکمیل پروژه باقی نمانده است و می‌توان گفت فاز اول بازگشایی مسیر ۱۷ شهریور اوایل پاییز افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه احتمالا در مهرماه شاهد بازگشایی فاز اول این مسیر خواهیم بود، تصریح کرد: فاز دوم برای بازگشایی میدان ۱۷ شهریور هنوز در حال بررسی است. بازگشایی میدان در دستورکار قرار دارد و پس از انجام بررسی‌های لازم سعی می‌کنیم اجازه ورود وسایل حمل و نقل عمومی را به داخل میدان بدهیم. البته ورود خودروهای شخصی به داخل میدان نیز در حال بررسی است به نظر من اجازه ورود وسایل نقلیه عمومی و خودروهای شخصی داخل میدان ۱۷ شهریور امکان پذیر است.و پس از اتمام فاز اول و بررسی موارد در دستور کار قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز