خبرگزاری کار ایران

افشین حبیب‌زاده:

شهردار به خانواده‌های کارگران جانباخته در حادثه اتوبان شهید بابایی توجه جدی کند

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۷۳۷

عضو شورای شهر تهران گفت: از شهردار تهران درخواست می‌کنم به خانواده‌های کارگران شهرداری که در حادثه اتوبان شهید بابایی جان باختند، توجه جدی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نایب رییس کمیسیون عمران، حمل‌و نقل و ترافیک شورای شهر در هفتاد و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حادثه جان باختن تعدادی از کارگران شهرداری در اتوبان شهید بابایی گفت: ضمن تسلیت به خانواده‌های این کارگران که در این حادثه جان خود را از دست داده‌اند، از شهردار تهران درخواست می‌کنم به خانواده‌های این افراد توجه جدی داشته باشد.

افشین حبیب‌زاده از محسن هاشمی به دلیل تذکر به معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برای رعایت شان نظارتی شورا تشکر کرد و گفت: حتما این موضوع باید مورد توجه جدی قرار گیرد تا دیگر شاهد چنین پاسخگویی‌ها از سوی مدیران شهری به دنبال وظایف نظارتی اعضای شورا نباشیم. از آقای علیخانی نیز بابت به تعویق انداختن نطق خود که در ارتباط با پاسخ آقای پورسیدآقایی بود، قدردانی می‌کنم و از ایشان می‌خواهم مباحثی که در متن خود داشتند را به کمیسیون ارجاع دهند تا در کمیسیون به طور جدی مورد توجه و پیگیری قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز