خبرگزاری کار ایران

در نشستی با نمایندگان مجلس تاکید شد؛

ضرورت تلاش همه دستگاه‌ها برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۸۲۵

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران­ امروز به همراه جمعی از صنعتگران با نمایندگان مجلس شورای اسلامی دیدار کردند و درباره­ رفع مشکلات واحدهای تولیدی به تبادل نظر پرداختند.

به گزارش ایلنا به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت؛ در این دیدار که مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس ­شورای اسلامی­ و عزیز اکبریان رئیس ­کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی­ حضور داشتند، مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران بر عزم جدی همه دستگاهها برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی تأکید کرد.

صادق نجفی­ با اشاره به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری به سال حمایت از کالای ایرانی، گفت: باید با همدلی، همکاری و هم‌افزایی حل مشکلات صنعتگران و تولیدکنندگان داخلی را در دستور کار خود قرار دهیم.

گفتنی است در ادامه این نشست فعالان حوزه تولید به ارایه مهمترین مشکلات فراروی واحدهای تولیدی از جمله نرخ بالای تسهیلات بانکی و مالیات بر ارزش افزوده پرداختند.

در پایان نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از این اقدام سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی بر اهتمام نمایندگان برای حل مشکلات صنعتگران و استفاده از همه ظرفیت‌های مجلس در این مسیر تأکید کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز