خبرگزاری کار ایران

نیمه نهایی جام یونس شکوری؛

شکست تیم فوتبال نمایندگان مجلس مقابل شعاع / تشویق علی مطهری و تقدیر از جلال طالبی

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۰۹۳

در بین دو نیمه از جلال طالبی، سرمربی سابق فوتبال ایران تجلیل به‌عمل آمد. حدود ۱۰۰ تن از علاقه‌مندان به فوتبال در ورزشگاه حضور داشته و از بین تمامی نمایندگان، علی مطهری را تشویق می کردند.

تیم فوتبال نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مرحله نیمه نهایی رقابت های جام یونس شکوری مقابل پیشکسوتان شعاع تهران شکست خورد.

به گزارش ایلنا، دیدار دو تیم پیشکسوتان مجلس شورای اسلامی و شعاع در ورزشگاه شهید شیرودی برگزار و تیم شعاع با نتیجه ۴ بر صفر بر تیم مجلس شورای اسلامی غلبه کرد.

براساس این گزارش تیم سبزپوش مجلس شورای اسلامی را نمایندگانی همچون علی مطهری، مسعود پزشکیان، احمد آریایی نژاد، ضرغام صادقی، احمد مهدوی، بهمن محمدیاری، کمال علیپور، مهرداد بذرپاش، علی اصغر یوسف نژاد و تنی چند از کارکنان مجلس به عنوان یار کمکی و با مربیگری سیدشریف حسینی تشکیل می دادند.

نیمه اول این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به پایان رسید که گل های تیم شعاع در دقایق ۱۲ و ۱۴ وارد دروازه تیم مجلس شورای اسلامی شد.

در نیمه دوم این مسابقه نیز در دقایق ۳۱ و ۳۷ بار دیگر دروازه تیم مجلس شورای اسلامی باز شد و در نهایت تیم شعاع با نتیجه ۴ بر صفر بر تیم مجلس شورای اسلامی غلبه کرد.

از حاشیه های این بازی نیز می توان به تشویق علی مطهری و مسعود پزشکیان نمایندگان مجلس شورای اسلامی توسط تماشاگران اشاره کرد.

دیگر حاشیه این بازی نیز پیشکسوتانی چون ناصر نوآموز رئیس سابق فدراسیون فوتبال، حسن خلیلی، هادی نراقی، مهدی حاج محمد، جلال طالبی و تنی چند از پیشکسوتان فوتبال حضور داشتند.

در بین دو نیمه از جلال طالبی، سرمربی سابق فوتبال ایران تجلیل به‌عمل آمد. حدود ۱۰۰ تن از علاقه‌مندان به فوتبال در ورزشگاه حضور داشته و از بین تمامی اعضای تیم نمایندگان مجلس شورای اسلامی، علی مطهری را تشویق کردند.

گفتنی است تیم مجلس شورای اسلامی به مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال پیشکسوتان ایران(جام یونس شکوری) راه یافته بود و با این باخت در رقابت رده بندی شرکت خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر