خبرگزاری کار ایران

با حضور هنرمندان عرصه تئاتر؛

سیزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۳۱۲

سیزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان امروز با حضور هنرمندان عرصه تئاتر در این شهر آغاز شد.

به گزارش ایلنا، سیزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان از دهم تا چهاردهم شهریورماه با حضور هنرمندان عرصه تئاتر داخل و خارج از کشور و مردم هنر دوست در پارک شانو این شهرستان آغاز شد.

در این جشنواره 20 گروه نمایشی در بخش مسابقه؛ چهار گروه در بخش آیینی سنتی، چهار گروه در بخش کودک و نوجوان، پنج گروه خارجی، چهار گروه در بخش مرور و دو نمایش در بخش میهمان ویژه و جنبی جشنواره اجرا می شوند.

نمایش های «چراغ‌های شهر را خاموش نکنید»، «چمدان‌های من»، «گذشتن»، «پت و مت»، «مسطتیل مربع دایره»، «جهیزیه»، «تیک تاک»، «صعود به ارتفاعات»، «بیگانگی»، «مرثیه پدران گمنام»، «دروازه‌های جهنم»، «سال به سال»، «زلزله»، «شهردار کیه؟»، «چهار دیواری»، «یخچال»، «اگر در بند درمانی»، «درباره یک توپ»، «رقص شیر»، «دعای آفتاب»، «داول کشی»، «شاختا بابا در آذربایجان»، «دریا سمیر کو؟» از نمایش‌های بخش مسابقه این دوره از جشنواره هستند.

قطب‌الدین صادقی (نویسنده، کارگردان و بازیگر)، اصغر همت (بازیگر سینما و تئاتر)، محمودرضا رحیمی (نویسنده، کارگردان و بازیگر)، ایرج راد (کارگران و بازیگر) و فاتح بادپروار، (کارگردان، پژوهشگر و بازیگر تئاتر) کار داوری سیزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان را عهده دار هستند.

از دیگر بخش های این جشنواره برگزاری کارگاه آموزشی و ورک شاپ و دو نمایش در جنبی و ویژه است.

گفتنی‌است، در بخش خارجی این دوره از جشنواره تئاتر خیایابی مریوان کشورهای فرانسه، اسپانیا، ارمنستان، آذربایجان و عراق  نیز مریوان شرکت کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز