خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات ورزش کارگری شهرستان بهشهر خبر داد:

آغاز فعالیت ۸ انجمن ورزش کارگری در شهرستان بهشهر

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۲۸۹

رئیس هیات ورزش کارگری شهرستان بهشهر از آغاز فعالیت ۸ انجمن ورزش کارگری در این شهرستان خبر داد.

علیرضا کوچکی در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: انجمن های ورزش کارگری در سطح کشور زیرنظر دو وزارتخانه کار، تعاون و رفاه اجتماعی و ورزش و جوانان با تحت پوشش قرار دادن افرادی که دفترچه بیمه تامین اجتماعی دارند و بیمه شده اصلی سازمان هستند آغاز به کار کرد.

وی افزود: این انجمن ها با هدف کشف استعدادهای ورزشی، اشاعه ورزش، آماده سازی اعضا برای ورود به مسابقات و ایجاد انگیزه و شعف برای این قشر از اقشار جامعه تشکیل شد.

رئیس هیات ورزش های کارگری شهرستان بهشهر از آغاز فعالیت ۸ انجمن ورزش کارگری در این شهرستان خبر داد و گفت: این انجمن ها در رشته های کشتی، والیبال، شطرنج، فوتسال، کیک بوکسینگ، ورزش های همگانی، تکواندو و بسکتبال هستند.

کوچکی بیان کرد: با توجه به پتانسیلی که در شهرستان بهشهر وجود دارد ورزش کارگری می تواند به جایگاه واقعی اش دست یابد.

وی استعدادیابی و پرورش استعداد، برگزاری کلاس های آموزشی برای همه اقشار جامعه، ارائه تمرینات لازم برای راهیابی اعضا به مسابقات استانی، کشوری و بین المللی را از وظایف روسای انجمن ها اعلام کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز