خبرگزاری کار ایران

شورای هماهنگی اپراتورهای پست‌های فشار قوی برق:

موانع جذبِ «کلاه‌زردها» حذف شود/عدم تبدیل وضعیت، وزیر را به صحن علنی مجلس کشاند

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۱۱۷

شورای هماهنگی اپراتورهای پست‌های فشار قوی برق می‌گویند: امیدواریم طرح سوال از وزیر نیرو بتواند موانع جذب کلاه‌زردها را حذف کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، وزیر نیرو نتوانست در جلسه ۲۸ مرداد ۹۷ در مجلس شورای اسلامی به سوال علیرضا محجوب (نماینده تهران) درباره عدم تبدیل وضعیت اپراتور‌های قرارداد معین پست‌های برق پاسخ قانع کننده‌ای دهد که در نهایت سوال برای طرح در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، به هیئت رئیسه فرستاده شد.

شورای هماهنگی اپراتورهای پست‌های فشار قوی برق با ابراز خوشنودی از پیگیری نمایندگان مجلس اظهار داشتند: امیدواریم این اتفاق، به حذف موانع جذب اپراتورها بیانجامد.

این فعالان کارگری در بیانیه‌ای به همین مناسبت اعلام کردند:

 «عدم اجرای طرحِ کارگر دایم کلاه زدها توسط وزارت نیرو علیرغم تمام مجوزهای موجود از سازمان اموراستخدامی و بخشنامه صریح وزیر پیشین وزارت نیرو مبنی بر تبدیل وضعیت اپراتورهای قرارداد کارمعین پستهای فشار قوی برق، ذینفعان را بر آن داشت که باز دست به دامان مجلس شوند و ماحصل آن برگزاری جلسه طرح سوال از وزیر در کمیسیون انرژی مجلس بود که جواب وزیر محترم نیرو و هیت همراه نتوانست نمایندگان مجلس را قانع کرده و تصمیم بر آن شد که طرح سوال از وزیر در صحن محلس  راجع به این جهادگران خاموش صنعت برق کلید بخورد و دیروز طرح سوال از وزیر نیرو اعلام وصول شد.

اپراتورهای قرارداد کار معین پست‌های فشارقوی برق از شخص وزیر محترم نیرو جناب آقای دکتر اردکانیان خواستارند تا شخصا وارد عمل شده و موانع سر راه خدمت گزاری کلاه زردها را با وجود اخذ تمام مجوزها مبنی بر تبدیل وضعیت برداشته تا این خادمان صنعت برق با خیالی آسوده و فراغ بال به آبادانی این مرز و بوم همت گمارند.»

این اپراتورها می‌گویند: امیدواریم پیگیری‌های نمایندگان مجلس به نتیجه برسد و طرح جذب بعد از مدت‌ها سرگردانی، اجرایی شود.

تبدیل وضعیتِ اپراتورهای پست‌های فشار قوی برق در دوران وزیر قبل نیرو تصویب شد اما به دلایل متعدد و به بهانه نبودن چارت سازمانی خالی، تاکنون اجرایی نشده‌است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز